Henk

Levertijd

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, helaas lopen de onderdelen van Hozelock vertraging op. Dit was vooraf niet bekend, onze excuses hiervoor. Groeten Harro

StevenV

Slechte leveringen ,Heb dingen besteld en die blijven voor weken weg ,alles wat ze verkopen hebben ze niet in stock ,ik vind ze zouden enkel mogen online verkopen wat ze werkelijk in stock hebben en... Slechte leveringen ,Heb dingen besteld en die blijven voor weken weg ,alles wat ze verkopen hebben ze niet in stock ,ik vind ze zouden enkel mogen online verkopen wat ze werkelijk in stock hebben en je niet weken laten wachten omdat er 1 item niet is van de 10 dingen die je bestelde

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, vervelend dat u lang heeft moeten wachten op de levering. Helaas duurt het soms langer dan verwacht en houden we u middels de email op de hoogte van de verwachte levertijd. Uiteraard... Goedendag, vervelend dat u lang heeft moeten wachten op de levering. Helaas duurt het soms langer dan verwacht en houden we u middels de email op de hoogte van de verwachte levertijd. Uiteraard kunnen we een deellevering doen, u heeft meerdere malen de vraag gehad of we dit voor u moeten doen. We doen dit niet automatisch want niet iedereen wil dat, zo zie je maar het is lastig om het iedereen naar de zin te maken ;-) Ondanks alles wens ik u veel plezier met uw aankopen, groeten Harro

Gerrit Jonkeren

Mijn ervaringen met vijverleven zijn absoluut goed te noemen. Al jaren een trouwe klant. Perfecte service en correcte leveringen. Idd soms producten niet op voorraad maar ook dan de nimmer aflatende... Mijn ervaringen met vijverleven zijn absoluut goed te noemen. Al jaren een trouwe klant. Perfecte service en correcte leveringen. Idd soms producten niet op voorraad maar ook dan de nimmer aflatende informatie.
Petje af voor dit bedrijf en medewerkers.

Tim K.

Slechte service

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, vervelend te horen dat uw bestelling vertraagd is. Ik zie inderdaad dat het aquarium niet binnen is gekomen. Helaas zijn we even afhankelijk van de leverancier, dit is niet altijd van... Goedendag, vervelend te horen dat uw bestelling vertraagd is. Ik zie inderdaad dat het aquarium niet binnen is gekomen. Helaas zijn we even afhankelijk van de leverancier, dit is niet altijd van tevoren bekend. Het enige wat we kunnen doen is u op de hoogte houden, middels de email. Dat is gebeurt zie ik in mijn systeem, annuleren is ook geen probleem zoals u weet. Wanneer u niet langer wilt wachten. Mijn excuses voor de opgelopen vertraging! Groeten Harro

A S

Voorraad indicatie niet altijd op to date maar op voorraad volgende dag binnen.

A. Teunissen

14 dec 2021 bestelling geplaatst. Nu, 5 jan.2022 nog niets ontvangen.
Snelle levering? Kletskoek. Bedrijf in gebreke stellen nadert!!

Reactie VijverLeven.nl:

Bedankt voor uw feedback, vervelend dat het wat langer duurt. Helaas gebeurt dit af en toe met onderdelen. We hebben u middels diverse email op de hoogte gehouden. Meer kunnen we op dit moment niet... Bedankt voor uw feedback, vervelend dat het wat langer duurt. Helaas gebeurt dit af en toe met onderdelen. We hebben u middels diverse email op de hoogte gehouden. Meer kunnen we op dit moment niet doen helaas, annuleren kan elk moment uiteraard. Mijn excuses voor de late levering. Groeten Harro

Drive die Life coaching BV

Prima product, snelle levering, prima prijs / kwaliteit