Hooijschuur

Goede ervaring, alleen duurde het watt lang voor ik terug gebeld werd op mijn hulpvraag.snelle service

Paul Fiers

Slechte leverings betrouwbaarheid

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, bedankt voor uw feedback. Helaas komt het wel eens voor dat een besteld onderdeel vertraagd. Dit weten we niet van te voren en u wordt direct geinformeerd, dit is bij u ook gebeurt.... Goedendag, bedankt voor uw feedback. Helaas komt het wel eens voor dat een besteld onderdeel vertraagd. Dit weten we niet van te voren en u wordt direct geinformeerd, dit is bij u ook gebeurt. Uiteraard zeer vervelend en annuleren kan altijd, dit hebben we bij u netjes binnen 24 uur geregeld. Groeten Harro

Akdeniz

Besteld wat ik wou en juist geleverd en op tijd. Goede communicatie via mail. Zelfs gebeld en direct opgenomen. Telefonisch goede ondersteuning gehad.
Als ik nog iets zou bestellen zal ik zeker...
Als ik nog iets zou bestellen zal ik zeker op mijn 2 oren kunnen slapen.

sandra

7 april een bestelling geplaats en betaaltd.vandaag 29 april nog altijd niks ondvangen.ook geen reacktie op mijn mail gekregen. tussen 2 en 5 werkdagen zoals ze zegen wordt je levering geleverd.... 7 april een bestelling geplaats en betaaltd.vandaag 29 april nog altijd niks ondvangen.ook geen reacktie op mijn mail gekregen. tussen 2 en 5 werkdagen zoals ze zegen wordt je levering geleverd. mooi niet. met als resuldaad dat ik mijn produckten nogmaals op een ander moeten aankopen heb doordat ik het toch echt nodig had.

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat er meerdere mailwisselingen zijn geweest, gevolgd door een deellevering. Dus we zijn zeker wel bereikbaar, echter met de Microbe-lift... Goedendag, allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat er meerdere mailwisselingen zijn geweest, gevolgd door een deellevering. Dus we zijn zeker wel bereikbaar, echter met de Microbe-lift waren er problemen bij de leverancier. Zoals per email besproken, wel vind ik het vervelend dat u heeft moeten switchen door lange levertijd. Groeten Harro

Henk

Vaag

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, bedankt voor uw review. Echter begrijp ik deze iet zo goed, we hebben het onderdeel geleverd binnen de gestelde levertijd. Klopt er iets niet of werkt het niet naar behoren? Dan zou ik... Goedendag, bedankt voor uw review. Echter begrijp ik deze iet zo goed, we hebben het onderdeel geleverd binnen de gestelde levertijd. Klopt er iets niet of werkt het niet naar behoren? Dan zou ik dit graag van u horen, alvast bedankt. Groeten Harro

Peter Van Herwegen

Zeer slechte ervaring. Ik wacht nu al weken op mijn bestelling. En nu blijkt dat ik nog bijkomend moet wachten.