Helaas doen niet wat ze beloven op de site qua levertijd. En dan heb ik het niet over 1 werkdag later. En zelf vinden ze dat vreemd ook nog? Je moet als bedrijf betrouwbaar zijn en geen dingen... Helaas doen niet wat ze beloven op de site qua levertijd. En dan heb ik het niet over 1 werkdag later. En zelf vinden ze dat vreemd ook nog? Je moet als bedrijf betrouwbaar zijn en geen dingen beloven die je niet nakomt. Qua bedrijfsvoering reken je er wel op.

Dit bericht zal wel verwijderd worden....

nee

pas de site aan, zodat het niet misleidend is

Reactie Vijverbenodigdheden.nl/Dakbenodigdheden.nl:

Beste, We weten helaas niet waar uw opmerking helemaal op slaat. Wij leveren op werkdagen en uw bestelling is na 12:00 binnen gekomen afgelopen vrijdag. Uiteraard is het dan logisch dat uw... Beste, We weten helaas niet waar uw opmerking helemaal op slaat. Wij leveren op werkdagen en uw bestelling is na 12:00 binnen gekomen afgelopen vrijdag. Uiteraard is het dan logisch dat uw bestelling vandaag wordt verwerkt en pas morgen zal worden afgeleverd. Mochten er nog vragen zijn, gelieve ons dan te e-mailen. Met vriendelijke groet, Eric Wolfert

We hadden per vergissing verkeerd besteld. dat is tel. perfect opgelost.

Het was een goede ervaring!!!

Goede prijs, Snelle levering(gratis)
Materiaal is goed, natuurlijk zal de tijd het moeten uitmaken .
Goedkoper dan Belgische webshops
(Nederlandse btw-systeem)

De prijs-kwaliteit is zeer goed

Geen verbetersuggesties

Marnic van renterghem

Mooi overzicht van de producten zeer snelle levering heel tevreden over het bedrijf bedankt

Snelle bezorging

Walter

Eerste bestelling gedaan en alles was positief.

Snel antwoord via de chat. Geleverd conform opgegeven levertijd. Goed verpakt en geleverd op mini-pallet. Zeer tevreden.

Duidelijke neutrale website, zonder banners blijft het beter overzichtelijk