Reviews

8.2 / 10
50 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

50 Reviews

een tevreden klant, Wil
8/10

Velda UV Filter 36 watt

Sterke punten

Nadat de bestelling door geplaatst was kreeg ik via een mailtje bericht dat de uv filter niet op voorraad was maar wel bij de leverancier aanwezig is. Al het door mij bestelde werd binnen een week netjes thuis bezorgd, dus....., goede en betrouwbare webwinkel!



Anoniem
2/10

Niet professioneel

Sterke punten

Bedrijf werkt niet professioneel als internetbedrijf. Spullen zijn niet op voorraad. Hierdoor lang...... lang wachten. Ze bestellen eerst bij een leverancier en verzenden dan door. Je kunt beter direct bij de leverancier bestellen dan bij dit bedrijf. Duurt te lang en het is echt maar afwachten of je de spullen krijgt.


Anoniem
8/10

Mistmaker

Sterke punten

Helaas was de kwaliteit van de mistmaker, die ik had besteld, niet de kwaliteit waar ik op zoek naar was. Maar zonder moeilijkheden kon ik de mistmaker terugsturen en kreeg ik een keurige e-mail met de mededeling dat ik het geld terug krijg.


kuiper
2/10

Flut gedoe, onprofessioneel. Willen helemaal geen klanten.

Sterke punten

Flut gedoe, onprofessioneel. Gisteren gemaild met de vraag of ik ook kan afhalen......geen antwoord, vanmorgen op de chat gesproken met een medewerker, en was akkoord dat ik om 4uur wat af zou halen. Eindelijk de ingang te hebben gevonden van een garagebox, moest ik helemaal omrijden om ergens de ingang voor bezoek te vinden, deur op slot, na 3x bellen eindelijk iemand aan de deur, maar die wist niks van íemand die iets af kwam halen, ook waren de overige collega's allemaal al naar huis, en kon dus weer naar huis. Daarna door gereden naar btn de haas, die gelukkig wel klantvriendelijk zijn. Slechte zaak, geef dit soort onprofessionele webshops nog geen jaar.


Jasper folkers
8/10

Snel

Sterke punten

Hozelock vijverstofzuiger besteld en werd volgende dag geleverd.


Elma
10/10

Goed advies

Sterke punten

Joshua legde me de verschillen uit. Toen de set geleverd werd en 1 uvc lamp deed het niet. Kreeg ik er een toegestuurd.


M Kuyper
4/10

24/07 bestelling geplaatst. 25/07 netjes een mail dat het produkt niet op voorraad is maar wel bij de leverancier. zodra hij binnen is wordt deze verstuurd. Daarna tot op heden (05/08) niets meer...

Sterke punten

24/07 bestelling geplaatst. 25/07 netjes een mail dat het produkt niet op voorraad is maar wel bij de leverancier. zodra hij binnen is wordt deze verstuurd. Daarna tot op heden (05/08) niets meer vernomen. Telefonisch geen contact kunnen krijgen....


Simon schop
10/10

Ok

Sterke punten

Hozelock easyclear besteld. Uitlegmailtje gehad en toen de 6000 gekozen


De haan
8/10

Goede service

Sterke punten

Bedankt voor de uitstekende service die jullie hebben geboden bij de aankoop van een onkruidbrander.
Ging niet allemaal zoals verwacht maar toch een goed einde in korte tijd , hulde!!


Fam. van Laar
2/10

Slechte service, wachtend op verzendkosten en terugbetaling verkeerd geleverd artikel

Sterke punten

- verkeerd artikel geleverd (slordig)
- conform instructies op website retour gezonden (geen antwoordadres, dus pakketpost zelf moeten betalen) en zelf nogmaals juiste artikel besteld (totaalbedrag 'te laag' dus ook nog eens 3,95 verzendkosten moeten betalen
- zelfs een e-mail gestuurd met netjes de uitleg en bonnetje van pakketpost erbij
- alleen de 3,95 verzendkosten terug ontvangen. waar blijft de 6,75 en de dubbel betaalde lamp?

Reactie Vijverbenodigdheden.net:

Geachte van Laar,

In eerste instantie onze excuses voor de verkeerde levering. De retour kosten van € 6.75 waren inderdaad niet gecrediteerd. Dit hebben wij vandaag in orde gemaakt en zou spoedig op uw rekening gestort moeten worden. Dit geldt ook voor de kosten van de lamp. Volgens het systeem is de juiste artikel nageleverd. We hebben inmiddels al contact per mail gezocht met u. Nogmaals onze excuses. Bij vragen kunt u altijd ons telefonisch bereiken of een mail sturen.

Met vriendelijke groet,

Team Haxo-Retail