Mark Rutte

Wat een belachelijk slechte helpdesk.
Antwoord alleen met standaard mailtjes zonder inhoudelijk in te gaan op de vraag.

Joyce

Schandalig hoe videoland werkt! Als ik een film/serie/programma halverwege uit zet moet ik deze vervolgens geheel opnieuw kijken. Ook kan ik niet door spoelen en als ik hem uitzet gaat het geluid... Schandalig hoe videoland werkt! Als ik een film/serie/programma halverwege uit zet moet ik deze vervolgens geheel opnieuw kijken. Ook kan ik niet door spoelen en als ik hem uitzet gaat het geluid verder! Ook kan ik niet alles kijken omdat die het simpel weg gewoon niet doet! Zo slecht! Ben niet meer tevreden als eerst!

Hein B

Als van deze site nu eens alle reacties van anoniem en de mensen met %20 in hun naam verwijderd worden dan hou je een zéér bedroevend lage beoordeling voor Videoland over.
Mensen lees aub door...
Mensen lees aub door de nepberichten heen.

Is absoluut niet voor mannen

Het aanbod is gewoon 10x schijt. Netflix 100x beter al is het aanbod hier ook steeds minder.
Videoland is gebaseerd op die wijvenzender RTL4. Voor een man is er echt geen zak interessants te vinden.

anne

Was altijd tevreden met videoland, maar sinds kort mn abonnement ge-downgrade. Als één iemand videoland nog heeft openstaan in z'n tabblad kan iemand anders al niet meer kijken, erg vervelend.

Figee

App blijft steeds hangen tijdens het kijken.

Kreelekamp

Je neemt een basis van €4,99 en je kan niet eens Chrome cast gebruiken verplicht duurder pakket te nemen,te gek voor woorden,dus opgezegd en nu masr wachten of ik mijn geld wel terug krijg,ben... Je neemt een basis van €4,99 en je kan niet eens Chrome cast gebruiken verplicht duurder pakket te nemen,te gek voor woorden,dus opgezegd en nu masr wachten of ik mijn geld wel terug krijg,ben benieuwd geen goede zaak voor RTL.?

Videoland opstarten is soms al een probleem en dan telkens buffering gewoon slecht

merel

Opgezegd voor de nieuwe maand inging. Is niet binnengekomen en kost mij nu geld. Ze kunnen zien dat ik de afgelopen2 maanden niks heb gekeken en alsnog geen geld terug