Y

VIDEOLAND NIET AAN TE BEVELEN!

VIDEOLAND NIET AAN TE BEVELEN!

Ik heb een gratis abonnement voor 2 weken gestart, en was door een rekenfoutje nog niet eens 1 dag te laat met het account te deactiveren. Ik heb een mail gestuurd naar de service van Videoland en ze willen me NIET de 10 euro terug crediteren voor één dag te laat het account te deactiveren. Videoland is dus 100% niet aan te bevelen. Begin er niet aan.

Caro

Verschrikkelijke dienst, nog sneuere service.

Esther

Opzich prima maar beeld valt continue stil. Netflix doet dit asoluut niet.
Opzich prima maar beeld valt continue stil. Netflix doet dit asoluut niet.
Af en toe blijft die wel 30 sec. Stil staan. Heel irritant. Vanwege aanbod echt alleen 3 sterren. Regelmatig contact gezocht.. Geen reactie

Nicky

Loopt om de haverklap vast, zo irritant!!!! Jammer dat je geen min sterren kunt geven in de beoordeling

Ed

Ik tracht al 3 maanden mijn abo op te zeggen. Het lukt gewoonweg NIET!!! Je komt gewoon het systeem NIET in, het cirkeltje blijft uren ronddraaien. Wat een onzin service zeg! Ook het aanbod is... Ik tracht al 3 maanden mijn abo op te zeggen. Het lukt gewoonweg NIET!!! Je komt gewoon het systeem NIET in, het cirkeltje blijft uren ronddraaien. Wat een onzin service zeg! Ook het aanbod is WAARDELOOS. Weinig tot geen toevoeging aan al hetgeen er al geboden wordt door andere diensten.

Peter

Niks werkt goed hier. Heb met bijvoorbeeld Netflix nooit problemen

Suzanne

Als je een aflevering terug wilt kijken kan dat pas een dag later. En daar betaal ik 10 euro voor. En de crimedesk aflevering word na een week verwijderd. Belachelijk!

Marco

Loopt regelmatig vast. Zit eeuwen te wachten tijdens het bufferen. Nodig aan een update toe. Heel erg slecht.