5.8 / 10
731 beoordelingen

52% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

731 Reviews

M

6/10

Over het algemeen vind ik videoland telkens betere film en serie keuzes krijgen en vind het fijn dat ik bepaalde programma’s van rtl kan terug kijken. Wel moet ik zeggen dat sommige woordkeuzes niet... Over het algemeen vind ik videoland telkens betere film en serie keuzes krijgen en vind het fijn dat ik bepaalde programma’s van rtl kan terug kijken. Wel moet ik zeggen dat sommige woordkeuzes niet van deze tijd meer zijn. Bij bijvoorbeeld de omschrijving van de film “Dear White People” wordt het woord “blanke” gebruikt inplaats van een wit persoon. Is wat netter aangezien blank een benaming is die veel in de tijd van de slavernij werd gebruikt voor een wit persoon.

jeroen van veen

1/10

Zeer slechte service iedere keer als ik probeer in te loggen op mijn laptop krijg ik een zwarte scherm te zien! terwijl ik een premium abonnement heb dus ik betaal er wel gewoon voor wat mij betreft... Zeer slechte service iedere keer als ik probeer in te loggen op mijn laptop krijg ik een zwarte scherm te zien! terwijl ik een premium abonnement heb dus ik betaal er wel gewoon voor wat mij betreft de slechtste streaming dienst ever!

Enrique

2/10

Ik overwoog een abonnement te nemen, maar gezien de negatieve reviews en de ervaring van de service (sta al anderhalf uur in de rij voor de chat), zie ik er toch maar vanaf. Wat me opviel: kijk eens... Ik overwoog een abonnement te nemen, maar gezien de negatieve reviews en de ervaring van de service (sta al anderhalf uur in de rij voor de chat), zie ik er toch maar vanaf. Wat me opviel: kijk eens naar de beoordelingen van 20-10-2020....Allemaal uiterst positief, allemaal dezelfde datum.....Nee, ik blijf lekker bij Netflix :-)

M

2/10

Slechte kwaliteit films. Soms zijn de films zo donker dat je niet eens kunt zien wat er gebeurt. (Bijv. bij The Handmaids Tale) Mijn ipad/tv staat dan op de helderste stand. Ik ben niet tevreden... Slechte kwaliteit films. Soms zijn de films zo donker dat je niet eens kunt zien wat er gebeurt. (Bijv. bij The Handmaids Tale) Mijn ipad/tv staat dan op de helderste stand. Ik ben niet tevreden over Videoland.

Esther

4/10

Vaak storing, waardoor ik de applicatie op de PlayStation moet sluiten. Tevens heb ik een abonnement voor een betaaldr streamingsdienst, zodat ik geen reclames hoef te kijken. Erg jammer dat ik dan... Vaak storing, waardoor ik de applicatie op de PlayStation moet sluiten. Tevens heb ik een abonnement voor een betaaldr streamingsdienst, zodat ik geen reclames hoef te kijken. Erg jammer dat ik dan alsnog reclames moet kijken. En als klap op de vuurpijl worden dan ook nog eens vaak twee keer dezelfde reclames achter elkaar afgespeeld; zeer irritant!

Heleen van Rooijen

1/10

Probeer op te zeggen via de website. Lukt voor geen meter. Probeer contact per telefoon: 30 minuten wachttijd. Heb van alles geprobeerd, maar kom er niet door.

Reza taybi

2/10

Zeer slecht, onsympathiek leverancier/bedrijf met nog slechtere film aanbod, veel tv die je al heb.
In enkele seconden digitaal lid en betaald, maar opzegging gaat heel anders, lastig en je...
In enkele seconden digitaal lid en betaald, maar opzegging gaat heel anders, lastig en je wordt ineens belast met aangetekende opzegging van 29,95€ en per post in eens niet digitaal, puur oplichterij, nooit meer.

Mar

2/10

Voorheen met veel plezier een abonnement gehad. Maar nu wordt de app op mijn smart-TV opeens niet meer ondersteund. Abonnement meteen weer opgezegd!