5.8 / 10
731 beoordelingen

52% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

731 Reviews

A. Sommer

1/10

Waar-de-loos. Bijna een tientje voor een abonnement en je kunt niet eens een serie fatsoenlijk doorspoelen. Als je de serie kijkt, het halverwege uitzet, onthoudt het systeem niet waar je bent... Waar-de-loos. Bijna een tientje voor een abonnement en je kunt niet eens een serie fatsoenlijk doorspoelen. Als je de serie kijkt, het halverwege uitzet, onthoudt het systeem niet waar je bent gebleven, dus gokken tot waar je (al haperend) naar moet doorspoelen. Geregeld valt Videoland er gewoon uit. Plop; ineens weer op NL 1. Weg Videoland. En dan moet ik hem serieus opnieuw aandoen, code invullen en doorspoelen naar waar ik zojuist gebleven was. Hoe kan dit bestaan naast zoiets netters en veeeeeel beters als Netflix? Wat een shitzooi!

Henk

2/10

Ongepaste reclame op Youtube!

Yvonne Conradi

1/10

Mijn ervaring met Videoland is slecht. Heb voor aanmelden gegoocheld of een serie vooruit te kijken is. Videoland geeft de indruk dat dit mogelijk. Vervolgens meld ik me aan en blijkt dat de serie... Mijn ervaring met Videoland is slecht. Heb voor aanmelden gegoocheld of een serie vooruit te kijken is. Videoland geeft de indruk dat dit mogelijk. Vervolgens meld ik me aan en blijkt dat de serie niet vooruit te kijken is. 10 euro in de prullenbak gegooid????

Jeroen

2/10

Smart TV's van voor 2014 werkt de App niet meer en wordt ook niet ondersteund, voordat ik hier achter kwam was ik al een paar uur verder vol frustraties. Een tussen oplossing met een Chromecast is... Smart TV's van voor 2014 werkt de App niet meer en wordt ook niet ondersteund, voordat ik hier achter kwam was ik al een paar uur verder vol frustraties. Een tussen oplossing met een Chromecast is voor mij geen oplossing, maakt het alleen maar omslachtig.

Fred

2/10

Weinig recente content. Dus oude series, films, tv programma's terug kijken. Duur voor wat je er voor krijgt

Myke

1/10

Hele slechte ervaring met het bedrijf, absoluut niet klantvriendelijk, minutenlang in de wachtrij gehangen en vervolgens niet naar behoren worden geholpen. Een absurd slechte service!! Ik beveel dit... Hele slechte ervaring met het bedrijf, absoluut niet klantvriendelijk, minutenlang in de wachtrij gehangen en vervolgens niet naar behoren worden geholpen. Een absurd slechte service!! Ik beveel dit niemand aan.

kelly

2/10

Videoland genomen om lekker een serie terug te kijken (Expeditie Robinson, laatste seizoen), zit er midden in, wordt ineens van Videoland gehaald. Bloedirritant!! En waarom? Geen idee! Als het is... Videoland genomen om lekker een serie terug te kijken (Expeditie Robinson, laatste seizoen), zit er midden in, wordt ineens van Videoland gehaald. Bloedirritant!! En waarom? Geen idee! Als het is omdat er een nieuw seizoen is begonnen is natuurlijk belachelijk. Videoland is er toch juist voor lekker alles in 1x te kunnen bekijken?! Heel heel heel jammer en gooi mn abbo gelijk weer de deur uit, idioot gedoe.

Aad

1/10

Altijd goed geweest, maar sinds kort wordt mijn account niet meer ondersteunt door mijn televisie. Wat is dat voor belachelijk iets! Je betaald, maar geen ondersteuning dus wat willen jullie nu,... Altijd goed geweest, maar sinds kort wordt mijn account niet meer ondersteunt door mijn televisie. Wat is dat voor belachelijk iets! Je betaald, maar geen ondersteuning dus wat willen jullie nu, dat ik nieuwe tv koop! Doen jullie zaken met diverse winkels zoals Mediamarkt ofzo, zodat de consument een nieuwe tv aanschaft! Ronduit belachelijke service!