LG Tv

Videoland werkt niet meer op mijn LG tv . Meerdere keren contact gehad maar ze weten niet wat het probleem is. Mij tegemoetkomen kunnen ze niet dus ik sponser ze elke maand ongeveer 10 euro. Met de... Videoland werkt niet meer op mijn LG tv . Meerdere keren contact gehad maar ze weten niet wat het probleem is. Mij tegemoetkomen kunnen ze niet dus ik sponser ze elke maand ongeveer 10 euro. Met de woorden " er wordt heel hard aan gewerkt " kan ik niks meer. Zeer klantonvriendelijk dit. Ik weiger nog langer te betalen voor een dienst die niet geleverd wordt.

alie

Voorheen werkte videoland prima bij kan maar nu werkt er niks meer loopt steeds vast als ik hem al gestart krijg erg jammer want ik keek er veel naar

Jonathan G

Ronduit slecht.

- De LG WebOS App moet minstens 3x herstart worden voordat er normaal gebruik gemaakt kan worden.
- Livestreams haperen enorm (Alle andere videostreaming diensten...
Ronduit slecht.

- Livestreams haperen enorm (Alle andere videostreaming diensten doen het hier prima)
- Livestreams zijn niet HD, mag je toch wel verwachten.
- Ondertiteling ontbreekt bij enorm veel shows, toegankelijkheid voor slechthorende is hierbij echt slecht.
- Om maar niet te spreken over de algemene kwaliteit van waar wel ondertiteling beschikbaar is.

En dat voor een betaalde service, schaam je diep videoland.

Danielle

Videoland is op zich veelzijdig qua aanbod, echter moet men wel werken aan de werking hiervan. Indien je videoland op de tv aanzet moet je eerst weer naar een andere app overschakelen om videoland... Videoland is op zich veelzijdig qua aanbod, echter moet men wel werken aan de werking hiervan. Indien je videoland op de tv aanzet moet je eerst weer naar een andere app overschakelen om videoland te kunnen starten. Daarbij loopt hij veelal vast. En ja ik heb bekabeld internet en de updates bijgewerkt evenals de fabrieksinstellingen terug gezet en videoland opnieuw geïnstalleerd. En nee ik heb geen oude tv.

Jh

Niet zoals verwacht.

Pd

Waardeloze niet werkende app

C

Super slechte app voor LG content store. Werkt echt voor geen meter.

Lisanne

Drama! blijft vaak hangen,zo traag. De ondertiteling klopt de helft van de tijd niet. Ik ben nu al 10 minuten bezig om een serie te zoeken. Hij werkt gewoon niet mee. En daar betaal je 9 euro per... Drama! blijft vaak hangen,zo traag. De ondertiteling klopt de helft van de tijd niet. Ik ben nu al 10 minuten bezig om een serie te zoeken. Hij werkt gewoon niet mee. En daar betaal je 9 euro per maand voor. Kan ook wel goedkoper videoland!!!

Videoland

Videoland speelt niet af op apparaat wat op Android staat. Halverwege de proefperiode is dit geen goede kennismaking. Na via feedback-knop en klantenservice, zonder succes, te hebben gevraagd naar... Videoland speelt niet af op apparaat wat op Android staat. Halverwege de proefperiode is dit geen goede kennismaking. Na via feedback-knop en klantenservice, zonder succes, te hebben gevraagd naar contact om me te helpenz krijg ik uiteindelijk eindelijk na 1 werk op FB chat een medewerker te spreken. Die geeft aan dat de storing bekend is
Maar ze kan niet (op het nog onbekende moment dat dit is opgelost) mijn proefperiode opnieuw starten en/of iets anders ter compensatie aanbieden. Hier ga ik natuurlijk niet voor betalen. Hoe kan je als streaming dienst het technisch zo slecht voor elkaar hebben dat (in mijn geval al één week) de Android app niets afspeelt!!?