anne

Was altijd tevreden met videoland, maar sinds kort mn abonnement ge-downgrade. Als één iemand videoland nog heeft openstaan in z'n tabblad kan iemand anders al niet meer kijken, erg vervelend.

Figee

App blijft steeds hangen tijdens het kijken.

Kreelekamp

Je neemt een basis van €4,99 en je kan niet eens Chrome cast gebruiken verplicht duurder pakket te nemen,te gek voor woorden,dus opgezegd en nu masr wachten of ik mijn geld wel terug krijg,ben... Je neemt een basis van €4,99 en je kan niet eens Chrome cast gebruiken verplicht duurder pakket te nemen,te gek voor woorden,dus opgezegd en nu masr wachten of ik mijn geld wel terug krijg,ben benieuwd geen goede zaak voor RTL.?

Videoland opstarten is soms al een probleem en dan telkens buffering gewoon slecht

merel

Opgezegd voor de nieuwe maand inging. Is niet binnengekomen en kost mij nu geld. Ze kunnen zien dat ik de afgelopen2 maanden niks heb gekeken en alsnog geen geld terug

Fay

Superslecht. Echt ongelofelijk. Zowel de App zelf als de service. Ik kan al twee weken niks kijken, blijft hangen. Krijg tig opdrachten van de klantenservice die niet werken of niet uit te voeren... Superslecht. Echt ongelofelijk. Zowel de App zelf als de service. Ik kan al twee weken niks kijken, blijft hangen. Krijg tig opdrachten van de klantenservice die niet werken of niet uit te voeren zijn. Zelfs inloggen om op te zeggen ging niet. Nooit meer Videoland voor mij!!!

Hudepohl inc

App loopt constant vast

Eric

Het bufferen is echt heel irritant nooit gedaan nu in eens alleen maar dus rijd om optezeggen

J.Schutz

Inloggen drama, app opnieuw installeren helpt ook niet. Werkt ook niet op Mac met nieuwste versie.

Peter Reinders

Opzeggen is niet te doen hierbij, lijkt gelukt en dan later wordt er toch weer geld afgeschreven. De chat werkt ook niet, en dan bellen, maar daar neemt ook niemand snel op. Gewoon geen service... Opzeggen is niet te doen hierbij, lijkt gelukt en dan later wordt er toch weer geld afgeschreven. De chat werkt ook niet, en dan bellen, maar daar neemt ook niemand snel op. Gewoon geen service hier. We hebben hun nu geblokkeerd in de betaling, dus dat gaat ze niet meer lukken. Maar echt absurd hoeveel moeite je moet doen om dit goed te krijgen. Is me tot nu toe nog niet gelukt.