Videoland

Sinds de nieuwe update krijg je tijdens het kijken steeds een error waardoor je eerst heel je apparaat ui en aan moet zetten voordat de app het weer doet. Ik raad Videoland met klem aan dit op te... Sinds de nieuwe update krijg je tijdens het kijken steeds een error waardoor je eerst heel je apparaat ui en aan moet zetten voordat de app het weer doet. Ik raad Videoland met klem aan dit op te lossen als ze geen kijkers willen verliezen. Ik begin een beetje klaar te zijn met alle gebreken terwijl de termijndatum steeds duurder wordt.

gepensioneerd

Men hoeft alleen maar het teken voor doven en slechthorende te plaatsen, tussen de andere 4 tekens, aan de linkerkant, 2e van boven, en dan kun je verder kijken, en anders stopt deze met uitzenden,... Men hoeft alleen maar het teken voor doven en slechthorende te plaatsen, tussen de andere 4 tekens, aan de linkerkant, 2e van boven, en dan kun je verder kijken, en anders stopt deze met uitzenden, en kun je niets, en dat kan alleen videoland voor elkaar krijgen om dit teken er gewoon tussen te zetten en er tussen te laten staan. Ik was al content met de oude videoland, maar deze nieuwe variatie geeft alleen maar ellende, erg jammer, want de keus is te gek. Heb al 7 x een medewerker aan de lijn gehad, alleen maar om dat tekentje op videoland te krijgen, meer vraag ik niet als abonnee.

Twan

Zeer irritant dat die lamalullo’s telkens in beeld komen als we een programma proberen te volgen. Kappen daarmee

Rink j.r.

Het zou fijn en klant vriendelijker zijn wanneer Videoland aankondigt dat ze een serie van hun streamingdienst afhalen. Wij zaten de serie 'Kinderen geen bezwaar' te kijken en van de 1 op de andere... Het zou fijn en klant vriendelijker zijn wanneer Videoland aankondigt dat ze een serie van hun streamingdienst afhalen. Wij zaten de serie 'Kinderen geen bezwaar' te kijken en van de 1 op de andere dag was hij er niet meer.....
Tevens krijg ik elke maand of zo de melding dat ik mij opnieuw moet aanmelden, ook iets wat heel irritant is. Ze zouden eens iets meer moeten (af) kijken hoe Netflix dat doet. Misschien moet dit 'groeien'.

Nevermind

App loopt alleen maar vast, ik kan nooit iets kijken. Geen aanrader. En ze doen er niks aan.

Nelly

De app loopt zeer vaak vast.

André

Wat een waardeloze sooi, gewoon midden in een reclame terwijl de film doorloopt

W

Ondertiteling voor doven en slechthorenden hebben ze bij videoland nog nooit van gehoord. De app loopt regelmatig vast en reken er maar op dat het dan minimaal 20 min duurt voordat je verder kan... Ondertiteling voor doven en slechthorenden hebben ze bij videoland nog nooit van gehoord. De app loopt regelmatig vast en reken er maar op dat het dan minimaal 20 min duurt voordat je verder kan kijken; Videoland zal altijd je internet verbinding de schuld geven. We zien bij andere streamingsdiensten dat het zeker beter kan, dus waar blijft die update??? Deze klachten krijgen ze al jaren!