Thuis

Sinds nieuwe videoland de rode erg slecht loopt steeds vast en meer als de helft kun je niet krijgen alles staat vast waardeloos als dit zo blijft zeg ik op hier betaal ik niet voor

Woody Six

Uitermate slecht bedrijf sinds de nieuwe versie van de app er is heb je elke 3 minuten reclame, dit maakt het onmogelijk om je programma normaal te bekijken. Abbonement is reeds opgezegd.

Legofan

Gratis 1 maand Videoland in het babypakket. Prima! Vervolgens tijdig opgezegd. Daarvoor is bewijs middels een bevestigingsmail en op de account staat "Je abonnement is stopgezet. Je abonnement... Gratis 1 maand Videoland in het babypakket. Prima! Vervolgens tijdig opgezegd. Daarvoor is bewijs middels een bevestigingsmail en op de account staat "Je abonnement is stopgezet. Je abonnement verloopt op juli 2022". Maar vervolgens krijgen we nog facturen voor augustus en september. Videoland geeft geen reactie op het bewijs en blijft aanmaningen sturen want volgens hun is het abonnement nooit opgezegd. Dergelijke verhalen heb ik inmiddels meer gehoord. Mensen dit is een verschrikkelijk bedrijf.

Bob

Nieuwe App werkt niet,kom er niet meer in,abonnement opgezegd,maar wel tuurlijk nog 1 maand betalen voor iets wat niet werkt!!!!
Hoop dat er massaal word opgezegd door mede zeer ontevreden...
Hoop dat er massaal word opgezegd door mede zeer ontevreden Videoland klanten!

Videoland

Sinds de nieuwe update krijg je tijdens het kijken steeds een error waardoor je eerst heel je apparaat ui en aan moet zetten voordat de app het weer doet. Ik raad Videoland met klem aan dit op te... Sinds de nieuwe update krijg je tijdens het kijken steeds een error waardoor je eerst heel je apparaat ui en aan moet zetten voordat de app het weer doet. Ik raad Videoland met klem aan dit op te lossen als ze geen kijkers willen verliezen. Ik begin een beetje klaar te zijn met alle gebreken terwijl de termijndatum steeds duurder wordt.

gepensioneerd

Men hoeft alleen maar het teken voor doven en slechthorende te plaatsen, tussen de andere 4 tekens, aan de linkerkant, 2e van boven, en dan kun je verder kijken, en anders stopt deze met uitzenden,... Men hoeft alleen maar het teken voor doven en slechthorende te plaatsen, tussen de andere 4 tekens, aan de linkerkant, 2e van boven, en dan kun je verder kijken, en anders stopt deze met uitzenden, en kun je niets, en dat kan alleen videoland voor elkaar krijgen om dit teken er gewoon tussen te zetten en er tussen te laten staan. Ik was al content met de oude videoland, maar deze nieuwe variatie geeft alleen maar ellende, erg jammer, want de keus is te gek. Heb al 7 x een medewerker aan de lijn gehad, alleen maar om dat tekentje op videoland te krijgen, meer vraag ik niet als abonnee.

Twan

Zeer irritant dat die lamalullo’s telkens in beeld komen als we een programma proberen te volgen. Kappen daarmee

Rink j.r.

Het zou fijn en klant vriendelijker zijn wanneer Videoland aankondigt dat ze een serie van hun streamingdienst afhalen. Wij zaten de serie 'Kinderen geen bezwaar' te kijken en van de 1 op de andere... Het zou fijn en klant vriendelijker zijn wanneer Videoland aankondigt dat ze een serie van hun streamingdienst afhalen. Wij zaten de serie 'Kinderen geen bezwaar' te kijken en van de 1 op de andere dag was hij er niet meer.....
Tevens krijg ik elke maand of zo de melding dat ik mij opnieuw moet aanmelden, ook iets wat heel irritant is. Ze zouden eens iets meer moeten (af) kijken hoe Netflix dat doet. Misschien moet dit 'groeien'.

Nevermind

App loopt alleen maar vast, ik kan nooit iets kijken. Geen aanrader. En ze doen er niks aan.