6.4 / 10
252 beoordelingen

56% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

252 Reviews

Jc vd Bol

1/10

Echt een waardeloze app!! Constant blijft hij hangen en moet je weer opnieuw opstarten , maar dan ook echt constant iedere dag!! En dan geeft hij aan dat je internet niet werkt, terwijl alles werkt... Echt een waardeloze app!! Constant blijft hij hangen en moet je weer opnieuw opstarten , maar dan ook echt constant iedere dag!! En dan geeft hij aan dat je internet niet werkt, terwijl alles werkt behalve dat klote Videoland !!

Mariska

2/10

De tv app werkt niet.

2/10

Loopt constant vast

Harry

1/10

Videoland. Nou VEEL FILMS zou je dan denken. Ehm.. nee. Het aanbod is ongeveer even groot als het aantal films dat op zaterdag op tv is. BIJ WIJZE VAN SPREKEN! Ik zou me kapot schamen als ik hiervan... Videoland. Nou VEEL FILMS zou je dan denken. Ehm.. nee. Het aanbod is ongeveer even groot als het aantal films dat op zaterdag op tv is. BIJ WIJZE VAN SPREKEN! Ik zou me kapot schamen als ik hiervan de uitbater was. WAARDELOOS. Rambo? sorry, geen resultaten gevonden. Reality. 1 resultaat!!!!!!!!!!!! WAAATTTTTTT???? FCK U.

Tommy

1/10

De site werkt vaak niet (goed) en videoland zelf weet kennelijk van niks.

M. Janssen

2/10

Aanbod is oké. Da's echter het enige positieve aan de app. Elk programma dat je kijkt blijft om de haverklap 'hangen', oftewel bufferen. Als je dan teruggaat en klikt op 'verder kijken', begint het... Aanbod is oké. Da's echter het enige positieve aan de app. Elk programma dat je kijkt blijft om de haverklap 'hangen', oftewel bufferen. Als je dan teruggaat en klikt op 'verder kijken', begint het programma van voor af aan ipv met het hervatten. Twee grote minpunten die ervoor zorgen dat ik dit niet aan zou bevelen.
Nog een minpuntje: als van 'n film de aftiteling is begonnen en je gaat terug, kun je film alleen maar een positieve beoordeling geven.

Dit alles speelt al zo lang, maar er wordt niets aan gedaan. Het lijkt wel Nederland dse arrogantie. Zolang de e buit maar binnen is hè?

Chris

1/10

Waardeloos aanbod. Beweren 100.000 films in aanbod te hebben. Probeer je films te zoeken uit de oude doos, niet mogelijk. Sportfilms niet of nauwelijks. Wat heb je hier dan aan? Je neemt dit... Waardeloos aanbod. Beweren 100.000 films in aanbod te hebben. Probeer je films te zoeken uit de oude doos, niet mogelijk. Sportfilms niet of nauwelijks. Wat heb je hier dan aan? Je neemt dit abonnement om te ontsnappen aan die nooit ophoudende herhalingen op de commerciele zenders, krijg je dit beperkt aanbod....Bahh bahhh

Robin

2/10

Meer dan een jaar is dit een verschrikkelijke app, er komen zó onwijs veel klachten over het vastlopen van de app zelf, het casten met de google chrome wat niet lukt of steeds vast blijft hangen,... Meer dan een jaar is dit een verschrikkelijke app, er komen zó onwijs veel klachten over het vastlopen van de app zelf, het casten met de google chrome wat niet lukt of steeds vast blijft hangen, niet weten welke aflevering je gekeken hebt. Hoe veel meer klachten moeten er nog binnen stromen wil er onderhand ECHT iets aan gedaan worden?
Zwaar zonde van mn geld, niet eens 1 ster waard!

Jan

2/10

Slecht, app geeft contant een fout aan op samsung tv. 'Oh oh..' Belachelijk. Op de laptop werkt de site nauwelijks, elke browser heeft wel een probleem waardoor die niet afspeelt. Doorspoelen mag... Slecht, app geeft contant een fout aan op samsung tv. 'Oh oh..' Belachelijk. Op de laptop werkt de site nauwelijks, elke browser heeft wel een probleem waardoor die niet afspeelt. Doorspoelen mag vloeiender.