Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
7.9/10
7.4/10

M.A. Arens

betselling en levering ging vlot

helaas is er met mijn bestelling iets mis gegaan, waarom mijn bestelling is aangepast is voor mij een raadsel. Ik had een bestelling van 4 eetkamer stoelen (donker grijs) en deze is aangepast tot 4 grijze en 2 beige.

In eerste instantie was ik niet tevreden over de klantenservice vanwege de retourservice. Ik wilde het zware pakket retourneren wat bezorgd was maar moest het zelf wegbrengen naar een postnl punt....

Reageren snel op mail. Standaardgevallen: zeer klantvriendelijk. Bij klachten: een vaste medewerker als aanspreekpunt, die erboven zit en ook zorgt voor de afhandeling.

Retourservice omschrijven: dat de klant nog voor het plaatsen van de bestelling geïnformeerd is dat hij/zij het zelf moet wegbrengen. Sneller schakelen en meedenken als een klant een probleem aankaart: niet 5 verschillende mensen dezelfde standaardantwoorden laten geven.

Heleen Franke

Bestellen gaat makkelijk, aflevertijd is niet altijd in orde. Materialen zijn oke.

Vriendelijke serviceafdeling, verder bovengenoemd.

Het inpakken van de juiste onderdelen behoeft wel verbetering. Zo verwacht ik deze week een 2e nazending. Jammer en kostbaar.

Snelle bestelling alles ging heel snel. Fijn dat je achteraf kunt betalen zonder extra kosten

Dat het heel snel bezorgd werd en dat je achteraf zonder extra kosten kunt betalen

net

net

serge

Zeer positief

Snelle levering en zeer goede klantenservice!!!

De klantenservice was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Ik vond persooonljik de montage aanleiding zeer onduidelijk.

Kende Vida XL nog niet dus nog maar een keer besteld. Wel eentje om te onthouden! Ruim assortiment en scherpe prijzen en daar houden wij Nederlanders van! De levering ook zo netjes en snel. Van...

assortiment en levering.

(nog) niet

Ted

Snelle en correcte levering. Jammer dat je daarna erg veel reclameboodschappen ontvangt, waar je niet om gevraagd hebt

Betaalbaar, snel, kwalitatief in orde

Geen ongewenste reclame