7.6/10
7.3/10
7.4/10
7.4/10
7.3/10

Redelijk dure crosstrainer gekocht, vandaag voor de eerste keer getest en na minuut viel hij gewoon uit elkaar. De moeren en bouten zijn gewoon in gebarsten...

Leuk als je zo bijna...

Beste mevrouw Schellens,

bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren het zeer dat de kwaliteit van de crosstrainer niet naar wens is en dat na een keer gebruik te hebben de bouten en schroeven gebartsten zijn. Dit mag u natuurlijk niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen um dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak mevrouw Schellens.

Goed en snel.

Goede klantenservice.

e-mail adres op de website vermelden.

marleen

prijs / kwaliteit

geen idee

Laurentia Claes

Misleidende reclame, slechte kwaliteit, kortom 1 grote flop bij de aangekochte zonnetent. Duurzame kwaliteit, weerbestendig..?? We kochten ze deze zomer en moesten enkel de tent van het frame halen...

Bij de klachten kregen we dadelijk een "kleine" excuses vergoeding dewelke niet opwoog tegen de ellende. Ze wisten duidelijk goed dat het fout zat met hun tent

EERLIJKHEID zou al veel helpen volgens ons.

Beste mevrouw Claes,

Bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de partytent die u enige tijd geleden heeft aangeschaft cia onze website.

Met name het frame en de tentdoek zijn niet van goede kwaliteit waarin u aangeeft dat het frame al snel begint te roesten en dat de stevigheid van het doek matig is. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld mevrouw Claes en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Els Luijten

Hele fijne ervaring, behulpzaam en vriendelijk alles keurig netjes.

Uitstekend, overzichtelijk en duidelijk

snelle levering

prima zo

B, Verbeek

Fijn om te shoppen bij dit bedrijf, Groot assortiment, snelle levering,

A.W. van Doorne ( MED i/o )

Afhandeling was te makkelijk

prijs/qualiteit verhouding is goed.

Verzendingsmogelijkheid heeft uitgebreid te worden naar de mogelijkheid om de verzending af te halen bij een post punt van de pakketdienst als een supermarkt ed.

Een groot klucht, superslechte kwaliteit van product. Meuebel in 2 pakketten, paste gewoon niet, verkeerde onderdelen. 5x nieuwe onderdelen gekregen en nog steeds niet goed. Alles teruggestuurd.

Je zou hier maar bij customer service werken, dan heb je een job voor het leven met al die slechte producten!

Kwaliteit van de producten, kwaliteit van het voorraadbeheer

Beste heer Wynia,

Naar aanleiding van ons eerder contact bevestigen wij u hierbij.

Hierbij kunnen wij u informeren dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Dit hebben wij doorgegeven aan onze financiële afdeling om de terugbetaling in orde te maken. Naar verwachting zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening zichtbaar zijn. Tevens hebben wij u voor het ongemak een compensatie aangeboden. Deze heeft u ontvangen per e-mail.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals onze welgemeende excuses voor al het ongemak.

Wij wensen u een prettig weekend!

Harm-Jan

Prettige communicatie, snelle afhandeling vragen

Sterkte service en after sales!

kwaliteit onderdelen