vidaXL.nl

vidaXL.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop vidaXL.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company898
7.4/10
72 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen vidaXL.nl met 7.4/10. Gebaseerd op 898 ervaringen.
Zeer goed (9/10)

Heel goed.

J Meier
J Meier

Veel keuze tegen scherpe prijzen en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helemaal tevreden. ik ga hier zeker vaker aankopen doen.

Onvoldoende (4/10)

Op internet vermelden wanneer een klant een bouwpakket kan verwachten.

Score voor vidaXL.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Op 12-10-2017 heb ik ook een reactie geplaatst, dat er op internet niet wordt vermeld dat een bank uit een 3 delig bouwpakket bestaat en annuleren erg moeizaam gaat. vidaxl reageer hierop en geeft aan dat ik het pakket in ontvangst heb genomen. dat is niet het geval. de communicatie intern vind ik daar slecht. keer op keer moest ik de situatie uitleggen, wat in mijn ogen onnodig hoeft te zijn als ze zich goed inlezen in de situatie. dpd heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat het pakket niet is verstuurd en heeft het probleem wel kunnen oplossen.

Ruud
Onacceptabel (1/10)
Ruud

Als je een slecht produkt verkoopt geef dan de garantie die je wettelijk verplicht ben.

Reactie vidaXL.nl:

Beste Ruud,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat uw tuinstoelen binnen een half jaar al mankementen vertonen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses voor aan.

Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en om te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Wij wensen u alvast een fijn weekend!

Team vidaXL

Score voor vidaXL.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht..
binnen 4 maanden vallen 2 stoelen uit elkaar..
vidaxl kan/wil ze niet repareren of vervangen of de verkoop prijs vergoeden, ze willen deze stoelen wel vergoeden maar voor de helft wat ze gekost hebben maar aan een half set heb ik niks en kan ze ook niet bij kopen.
nu begint de derde stoel ook slecht te worden en zal binnen kort ook uit elkaar vallen voor deze stoel willen ze in het geheel geen vergoeding geven..

Barry Gillis
Onacceptabel (1/10)
Barry Gillis

Listening to people is not their strong point, they hide behind their system and all you get is the standard line as if you are listening to a feelingless computer.

Reactie vidaXL.nl:

Dear Barry,

We are very sorry to hear that you are not happy with our service.

We really want to talk to you but you prefer to be contacted by email which causes delays.
We gave you several options but unfortunately you did not accept this and we are still looking for a resolution which suits you. An email is sent and we hope to hear from you soon.

Kind regards

Team vidaXL

Score voor vidaXL.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Avoid vidaxl at all costs!.vidaxl is completely worthless, and my experience with their customer service has been harrowing. they sent me the wrong package, they expect me to make efforts to return it to them, essentially fixing their mistake. they mess up their solutions time after time, cant manage to respect agreements and they dont react with anything other than the standard public relations line to my frustrations..
the product i bought from them was nothing like advertised, and unusable. .
after 2 weeks and 25+ mails to them they seem to choose to ignore me it seems, and this stupid box they promised to pick up is still in the way and an eyesore that reminds me of their incompetence every time i look at it.

Goed (8/10)

Geen mening

Geen mening

Score voor vidaXL.nl:4/5

Geen mening.

W. van Leeuwen
W. van Leeuwen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vidaxl heeft de problemen met de bezorger dhl voor mij prima opgelost. personeel klantenservice was vriendelijk en behulpzaam.

Erwin Swagten

makkelijk te bestellen

nee

Score voor vidaXL.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele snelle levering ,niet te duur.

Bedrijfsinformatie

Hét online warenhuis in huis & tuin
Adres
Smakterweg 112