Alles verliep soepel

Goed.

snelle levering

meer product info op de site.

Zeer goede ervaring

Zeer goede informatie via de email

Makkelijk site, makkelijk bestellen, snelle bezorging

goede prijs, snelle levering

Diverse keren al besteld en altijd goede ervaringen met Viavoordeel.
Diverse keren al besteld en altijd goede ervaringen met Viavoordeel.
Snelle en correcte levering met als voordeel mogelijkheid voor een afhaalpunt zodat je niet thuis hoeft te blijven en overzichtelijke website.

snelle levering en mogelijkheid te kiezen voor een afhaalpunt.

P Ridder

Superscherpe prijzen en vliegensvlug geleverd !!

Goede prijs , heel snelle levering !

Ga zo door !!

Snelle en correcte levering

Gerda

Het bestellen en bezorgen ging prima.

Ja, het retourneren gaat moeilijk, geen duidelijke uitleg, doe het zoals andere bedrijven, een retour sticker op het pakket en afgeven aan PostNL of DHL, want mijn shirt was te krap dit aan jullie... Ja, het retourneren gaat moeilijk, geen duidelijke uitleg, doe het zoals andere bedrijven, een retour sticker op het pakket en afgeven aan PostNL of DHL, want mijn shirt was te krap dit aan jullie door gegeven en jullie zouden binnen 24uur me mailen, niets ontvangen. Inmiddels heb ik het shirt aan een ander gegeven en dit betekend dat ik niet meer bij jullie besteld, ik vind dus dat het retourneren te ingewikkeld is.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste Klant,
Wij hebben als antwoord op uw retour aanvraag een e-mail gestuurd op 04/01 jl..
Beste Klant,
Wij hebben als antwoord op uw retour aanvraag een e-mail gestuurd op 04/01 jl..
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor.

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht op de website, product was zoals verwacht, levering was zelfs een dag eerder dan voorzien

Verzendkosten waren aan de hoge kant, maar het product zelf was wel goedkoper dan elders.