8.5/10
8.5/10

Goede, snelle service. Website laat te wensen over.

Groot assortiment, lage prijzen

Subcategorien op de website. Het grote assortiment is fijn, maar als het een eeuwigheid duurt om te vinden wat ik zoek haak ik uiteindelijk af. Zoekfunctie helpt niet omdat niet alles de naam heeft... Subcategorien op de website. Het grote assortiment is fijn, maar als het een eeuwigheid duurt om te vinden wat ik zoek haak ik uiteindelijk af. Zoekfunctie helpt niet omdat niet alles de naam heeft die je zelf gebruikt.

Wel goed maar ze sturen me nog steeds mails terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven

bezorging was snel.

niet meer mail sturen als iemand daar geen toegang voor geeft.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste klant,
We hebben u afgemeld voor de nieuwsbrief .

Greet van der taelen

Ben zeer tevreden

Duidelijke site

Op website stond wollen hoed, was nait zo, voor rest wel blie mit

Ik heb kussenhoezen besteld bij Tipri via U Site maar valt een beetje tegen
Dat daarna geen verzendcode geen track en trace en zelfs het telefoonnummer buiten werking blijkt te zijn.

Nou helaas nog geen sterke punten. eerder twijfel

Zorgen dat je voor je cliënten bereikbaar bent. Een bruikbaar telefoon nummer vermelden

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste klant,
Wij zijn per e-mail en telefonisch te bereiken. We hebben u een PB gestuurd met de retourinstructies

Goede ervaring betreft site, ruime keus aan artikelen.
Goede ervaring betreft site, ruime keus aan artikelen.
Iets minder goede ervaring met lampions. Had thema Italië rood, groen en wit besteld. Had van elke kleur 60 besteld Kwaliteit van de Rode lampions slecht bij open vouwen klapte ze dubbel waardoor de lampion niet meer bruikbaar. Hebben vele weg moeten gooien.

Goede website snelle levering.

De lampions betere kwaliteit leveren

Snel

snel

Liede

Ik ben echt super tevreden! Ik wist niet goed welke maat ik moest bestellen, dus belde ik. Ik kreeg gelijk iemand aan de lijn die de tijd nam om met mij mee te kijken en te overleggen. Vervolgens... Ik ben echt super tevreden! Ik wist niet goed welke maat ik moest bestellen, dus belde ik. Ik kreeg gelijk iemand aan de lijn die de tijd nam om met mij mee te kijken en te overleggen. Vervolgens het product besteld (15.02 uur) dus eigenlijk te laat om het de volgende dag in huis te hebben. Was het er toch de volgende dag!

Medewerkers nemen de tijd aan de telefoon en geven goed advies.

Ik vond het pak dat ik kocht best wel duur voor het materiaal, maar ik weet niet of dat een verbeterpunt is voor het bedrijf of dat het ook voor veel geld wordt ingekocht.

Klaar

Ik vond gemakkelijk wat ik zocht.
Alles werd netjes verpakt en snel geleverd.

Gebruiksvriendelijke website.

Dat je winkelmandje iets langer bewaard blijft.

Blackbird

Goede product, zeer tevreden

Bezorging

meer Fotos van product op site