Mwah

.snelheid van verzenden

Betalen gaat moeilijk. Telefoon klantenservice werd niet opgenomen, tig wachtenden vóór u. Via mail geprobeerd uitleg te krijgen. Ze stuurden een kopie van de info die op de website staat. Dat hielp... Betalen gaat moeilijk. Telefoon klantenservice werd niet opgenomen, tig wachtenden vóór u. Via mail geprobeerd uitleg te krijgen. Ze stuurden een kopie van de info die op de website staat. Dat hielp mij niet verder.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Om een klant verder te helpen sturen wij via een e-mail een betaallink door en de informatie om via een overschrijving de bestelling te betalen. Uiteraard zullen wij altijd eerst nakijken of ons systeem een storing aangeeft, voordat wij de e-mail sturen. Hier was geen sprake van.
Vaak is het ook raadzaam om uw bank te raadplegen of er sprake is van een storing, waardoor er geen overschrijving plaats kan vinden.

Gerrit Berendsen

Snel , Goed je krijgt wat je kiest

Kon er al vlot over beschikken

NVT.

Wim te Paske

Goede producten en nette prijs.

Breed assortiment en snelle verzending.

Al de tweede keer dat ik iets bestel via jullie website en heel tevreden van

Snel geleverd, voordelige prijzen, groot aanbod

Geen tips

Snelle levering en het product voldeed kwalitatief aan de verwachting. Wat wel opvallend was dat de vooraf getoonde afbeelding niet 100% het zelfde was als het geleverde. Om in detail te treden ziet... Snelle levering en het product voldeed kwalitatief aan de verwachting. Wat wel opvallend was dat de vooraf getoonde afbeelding niet 100% het zelfde was als het geleverde. Om in detail te treden ziet het uiteinde van de steel anders uit op de site.

Snelle levering en goed verpakt.

Leveren van wat er vooraf afgebeeld word.

Mooi produkt, snelle levering (binnen 3 dagen vanuit NL naar UK), goed ontvangen in correcte verpakking.

Had meteen antwoord gekregen op mijn gestelde vragen.

ivm over de grens bestellen, misschien verzendkosten naar buitenland makkelijker aangeven op website, moest wel even zoeken.

Ria

snelle service

Mieke

De bestelling prima en snel ontvangen, zeer tevreden, graag tot de volgende keer.

Demanet

Zéér goede website en duidelijk.

Snelle afhandeling van de bestelling en levering.

Doe zo verder, prima service.

Schneller versand