8.5/10
8.5/10

Prima webshop. Een aanrader!

Een geweldig grote verscheidenheid. Keuze volop.

De doos was niet goed genoeg dichtgeplakt. Gelukkig was er niets weg.

Snelle levering, makkelijk bestelproces, producten wel wat goedkoop qua kwaliteit (feestartikelen)

Kwaliteit-prijsverhouding is niet goed. Veel te duur voor wat je krijgt!

Betere informatie op website.

gewoongoed

nee

Tevreden

goed afgehandeld.

n.v.t.

Snelle levering, goedkoper dan bol.com.

Er werd bij bezorging automatisch vanuit gegaan dat ik niet bij de buren afgeleverd wilde hebben, terwijl ik dit geen probleem had gevonden, sterker nog dit had ik veel liever (want was cadeautje voor een verjaardag). Nu werd hij een dag later opnieuw bezorgd. Dit zou ik in het keuzemenu direct als keuze aanbieden bij afleveropties (wat te doen als u niet thuis bent). Eerlijk gezegd ging ik er ook vanuit dat hij bij de buren bezorgd zou worden omdat dit vaak standaard zo is. Misschien was het er wel maar heb ik er overheen gekeken: dan nog, dan kan dit dus duidelijker.

Het product dat ik heb besteld kon ik niet aanklikken in de mail (wel een plaatje). Wilde namelijk toen ik het al besteld had specificaties bekijken. Toen ik het product opzocht op de website op de productnaam kwam hij niet naar boven (geluidsmachine fun geluiden). Op productnummer kon ik hem wel vinden. Vindbaarheid van de producten kan dus wat beter.

Deze tips alleen maar om jullie te helpen niet als kritiek :)

F.Stevens

Doet wat ik van een bedrijf verwacht,snel en goed handelen....

Zeker geen zwakke punten

Geesje

Er slecht, op 4 maart zou het geleverd moeten zijn. Via voordeel heeft volgens DHL (vervoers bedrijf) het pakket niet afgeleverd bij DHL. Via voordeel geeft alleen de keuze opnieuw sturen of geld... Er slecht, op 4 maart zou het geleverd moeten zijn. Via voordeel heeft volgens DHL (vervoers bedrijf) het pakket niet afgeleverd bij DHL. Via voordeel geeft alleen de keuze opnieuw sturen of geld terug en nemen geen verantwoording in het zoeken naar een oplossen als ik vandaag de spullen echt uiterlijk nodig heb. Ik stond op de lijst om gebeld te worden, maar moest er zelf na een dag achter aan bellen. Service is erg slecht, ik snap dat er iets fouts kan gaan maar denk dan mee in een oplossing. Daar zijn ze dan erg tekort in geschoten. Na de vraag wanneer word geld terug gestort krijg ik het antwoord dit kan nog wel dagen duren. Via voordeel geeft aan het met een koerier te kunnen versturen kosten alleen wel voor mij, nadat ik de vraag stel of hun het willen betalen aan gezien ik al verzend kosten heb betaald. Is dat geen mogelijkheid, kort om pruts bedrijf !
Geesje

Zeer goede klantenservice!

De klantenservice is uitmuntend. Een beschadigd artikel werd gelijk de volgende dag kosteloos vervangen met excuses erbij. Zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad. Top!