8.2/10
8.2/10

Snelle levering en het product voldeed kwalitatief aan de verwachting. Wat wel opvallend was dat de vooraf getoonde afbeelding niet 100% het zelfde was als het geleverde. Om in detail te treden ziet... Snelle levering en het product voldeed kwalitatief aan de verwachting. Wat wel opvallend was dat de vooraf getoonde afbeelding niet 100% het zelfde was als het geleverde. Om in detail te treden ziet het uiteinde van de steel anders uit op de site.

Snelle levering en goed verpakt.

Leveren van wat er vooraf afgebeeld word.

Mooi produkt, snelle levering (binnen 3 dagen vanuit NL naar UK), goed ontvangen in correcte verpakking.

Had meteen antwoord gekregen op mijn gestelde vragen.

ivm over de grens bestellen, misschien verzendkosten naar buitenland makkelijker aangeven op website, moest wel even zoeken.

Ria

snelle service

Mieke

De bestelling prima en snel ontvangen, zeer tevreden, graag tot de volgende keer.

Demanet

Zéér goede website en duidelijk.

Snelle afhandeling van de bestelling en levering.

Doe zo verder, prima service.

Schneller versand

Maurer, Dinah

Prima service - bedankt!

het was de eerste keer ...

Mijn bestelling komt uit duitsland ( ik ben duits, zo pardon voor mijn Nederlands ...) - de reactietijd van de website was zo erg kort voor mij - de site slot twee keer te vloeg, maar de... Mijn bestelling komt uit duitsland ( ik ben duits, zo pardon voor mijn Nederlands ...) - de reactietijd van de website was zo erg kort voor mij - de site slot twee keer te vloeg, maar de bestellingen zijn doorgegaan, zonder en informatie voor mij - daarom heb ik alles 3 keer ontvangen en betaald ( 1 van feestartikelenshop.com direct, 2 via shoppartners van feestartikelen.com ... ik geev niets terug, maar volgende keer alstublieft en beetje meer tijd, om het formular te doen ... groetjes Dinah

Kreeft

Prima website, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Producten gelukkig heel aangekomen . Handiger zou zijn geweest om geschikte maat van de doos , producten zaten los en rommelen aan alle kanten in de (te) grote doos .

Neen

Geschikte verpakkingen