8.2/10
8.2/10

Joeri

Snel geleverd, geen goede productomschrijving.

Snelle levering, goed verpakt.

Verwarring over de naam. Ik bestelde bij shoppartners en krijg een doos met de afbeelding shoppartners en vervolgens een review over viavoordeel.nl. Ik moest echt even zoeken wat ik nu ga reviewen.... Verwarring over de naam. Ik bestelde bij shoppartners en krijg een doos met de afbeelding shoppartners en vervolgens een review over viavoordeel.nl. Ik moest echt even zoeken wat ik nu ga reviewen.
De heb 2 knoppen besteld: Volgens beschrijving moeten deze YES of No zeggen. Maar na drukken op de No knop, wisselt deze van tekst. No no no, I said No of gewoonweg No en nog wat varianten. De Yes knop is zo seksueel getint dat ik deze niet kan gebruiken. OOooh Yes! Aldus een vrouwelijke stem. Per keer drukken wordt ze steeds meer opgewonden. De beschrijving van het product mag dus een stuk beter.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor moeite die u heeft genomen om uw opmerking met ons te delen. Wij hebben u een PB gestuurd.

Goede afwikkeling van het bestelde product

After Sales Service

Mails verdwijnen in de Spam box, misschien een algootje op lostlaten.

'k

h

i

Petra BONANTS

Een mooi bedrijf veel keuze,s nette mensen aan de lijn kreeg duidelijke uitleg.

ja dat heb ik zeker ,ik wou de hoogte van een product weten, kreeg dag daarna een mailtje terug met de omschrijving.
heel fijn.

tot nu toe is bij mij wel duidelijk maar misschien een tip om de omschrijving van producten te verbeteren met onder ander
de hoogte en breedte en lengte er bij te beschrijven.

Slecht, liegen en bedriegen.

eerlijk handelen.

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij willen onze klanten een snelle service bieden. Dit betekent dan ook dat het zoeken naar een specifiek artikel niet te lastig moet zijn. Het kan dus voorkomen dat verkleedkleding te vinden is onder verschillende benamingen.

Alles verliep soepel

Goed.

snelle levering

meer product info op de site.

Zeer goede ervaring

Zeer goede informatie via de email

Nee

Makkelijk site, makkelijk bestellen, snelle bezorging

goede prijs, snelle levering