8.2/10
8.2/10

Via een andere website doorgestuurd naar deze website, toen bleek dat knuffelkruik aap en panda niet meer te bestellen, maar schaap wel. Eenvoudige bestelmethode, goede levering. Alleen is het... Via een andere website doorgestuurd naar deze website, toen bleek dat knuffelkruik aap en panda niet meer te bestellen, maar schaap wel. Eenvoudige bestelmethode, goede levering. Alleen is het schaap al los op de naad...denk deze zelf maar te gaan maken, om het gedoe van terugsturen etc te voorkomen.

Beste klant,
Wij hebben u een PB gestuurd met een kleine verrassing.

Snelle service

Ik weet niet wie U bent en wat we gekocht hebben

Geen sterke punten

Kunt u beter aangeven wat is gekocht, we kopen meer dan dagelijks op het internet. Ik weet niet wie U bent en voor welk onderdeel U de enquête stuurt

Beste Klant,
U heeft bij ons een Hippie blouses heren Fun gekocht. Hopelijk is deze wel naar uw zin.

Eerste ervaring met dit bedrijf.

Goede omschrijving van de producten met prima foto's

Goede, snelle service. Website laat te wensen over.

Groot assortiment, lage prijzen

Subcategorien op de website. Het grote assortiment is fijn, maar als het een eeuwigheid duurt om te vinden wat ik zoek haak ik uiteindelijk af. Zoekfunctie helpt niet omdat niet alles de naam heeft... Subcategorien op de website. Het grote assortiment is fijn, maar als het een eeuwigheid duurt om te vinden wat ik zoek haak ik uiteindelijk af. Zoekfunctie helpt niet omdat niet alles de naam heeft die je zelf gebruikt.

Wel goed maar ze sturen me nog steeds mails terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven

bezorging was snel.

niet meer mail sturen als iemand daar geen toegang voor geeft.

Beste klant,
We hebben u afgemeld voor de nieuwsbrief .

Greet van der taelen

Ben zeer tevreden

Duidelijke site

Op website stond wollen hoed, was nait zo, voor rest wel blie mit

Ik heb kussenhoezen besteld bij Tipri via U Site maar valt een beetje tegen
Dat daarna geen verzendcode geen track en trace en zelfs het telefoonnummer buiten werking blijkt te zijn.

Nou helaas nog geen sterke punten. eerder twijfel

Zorgen dat je voor je cliënten bereikbaar bent. Een bruikbaar telefoon nummer vermelden

Beste klant,
Wij zijn per e-mail en telefonisch te bereiken. We hebben u een PB gestuurd met de retourinstructies

Goede ervaring betreft site, ruime keus aan artikelen.
Goede ervaring betreft site, ruime keus aan artikelen.
Iets minder goede ervaring met lampions. Had thema Italië rood, groen en wit besteld. Had van elke kleur 60 besteld Kwaliteit van de Rode lampions slecht bij open vouwen klapte ze dubbel waardoor de lampion niet meer bruikbaar. Hebben vele weg moeten gooien.

Goede website snelle levering.

De lampions betere kwaliteit leveren