lenie Steenmeijer

Hebben stoelen besteld en een afleveringsdatum afgesproken. NMadien nog 2 keer de afleverdatem veranderd, en leke keer heel erg vriendelijk aan de telefoon en zeer veel empathie.

Duidelijke site, snelle en goede levering

Wikash Bhawan

Snelle verzending

A.R.

Het product bevalt zeer goed, alleen helaas 1 dag te laat binnengekregen terwijl ik wel duidelijk opzoek was naar een bedrijf die aan 24-uurslevering deed omdat ik de oplader de volgende dag echt... Het product bevalt zeer goed, alleen helaas 1 dag te laat binnengekregen terwijl ik wel duidelijk opzoek was naar een bedrijf die aan 24-uurslevering deed omdat ik de oplader de volgende dag echt met spoed nodig had.

Kan gebeuren dat het te laat komt, maar deze keer had ik het echt met spoed nodig

Goed product met duidelijke informatie

De verzending beter regelen, misschien met instabox een samenwerking aangaan om die 24 uurslevering echt waar te maken.

de Ruiter

Handig zoeken op type laptop (ik wilde een vervangende accu kopen)

Instructies hoe de accu te vervangen zou heel handig zijn. het bleek bij mijn laptop ingewikkelder te zijn dan de filmpjes op Youtube deden vermoeden!

Jhudesca Rosa

Goede super service avond besteld s'morgens al bezorgd .

Snelle levering en goed kwaliteit.

Zou niet weten .

Daniëlle

Duidelijke communicatie en snelle levering

Goede website en eerlijke prijzen

Jeffrey Slotboom

Snel geleverd, product is in prima staat

De A klasse producten zijn in zeer goede staat. Alsof deze bijna niet gebruikt zijn. De optie om zelf onderdelen toe te voegen maakt het dat ik veel keuze heb.

André Gorthuis

Prima service. Ik had een oplader besteld waaruit bleek dat zij toch nog hun twijfels hadden of ik de goede had. Keurig contact gehad hierover. Dit is de proactieve service die je als consument wilt... Prima service. Ik had een oplader besteld waaruit bleek dat zij toch nog hun twijfels hadden of ik de goede had. Keurig contact gehad hierover. Dit is de proactieve service die je als consument wilt hebben! Viadennis ga zo door!

Goede klantenservice

Niet

Fabian Van Lul

Blij

goed

J Kuhr

Geweldige super snel en gemakkelijke site!!!!

Nvt

Nvt