Vetex

7.8/10

Heel tevreden.

Goede aanbiedingen, snelle verzending

De kleuren van de pyjama waren iets bruiner dan op de foto op de website.

Irene

Geen opmerkingen

Overzichtelijk en informatief

Onduidelijke registratie. Moeilijkheden bij invulling adres. Gestaakt.

Leuk assortiment maar niet klaar voor leveren

Assortiment

Communicatie
Update info

Alders Hilda

Snelle verzending zelfs naar Belgie, ik had een mail gestuurd en meteen een antwoordje terug : super

goedkoop en goed kwaliteir

ik kon zo meteen niet vinden of jullie ook verstuurden naar Belgie , dacht eerst dat het enkel voor leden was van de ziekenbond

Kathy

Middelmatig

kwaliteit materiaal

Informatie over de taillering van de artikelen zou heel interessant zijn. Van een medewerkster krijg ik de info dat groot tailleert. Uiteindelijk heb ik het ondergoed aan mijn 'tengere' dochter... Informatie over de taillering van de artikelen zou heel interessant zijn. Van een medewerkster krijg ik de info dat groot tailleert. Uiteindelijk heb ik het ondergoed aan mijn 'tengere' dochter mogen doorgeven omdat ik het reeds gewassen had.

Bemelmans/Luckers

1e keer een bestelling geplaatst in december 2019 wacht nu nog altijd op een nalevering. ik moet telkens mailen en bellen dit bedrijf kan geen contact opnemen met de fabrikant . we zitten nu al... 1e keer een bestelling geplaatst in december 2019 wacht nu nog altijd op een nalevering. ik moet telkens mailen en bellen dit bedrijf kan geen contact opnemen met de fabrikant . we zitten nu al bijna 2 mnd verder en nog altijd geen reactie wanneer de levering plaatsvind. Nu heb ik het geannuleerd en moet nog eens €3.50 betalen terwijl ik al leveringskosten heb betaald. waardeloos bedrijf.
mvg fam. Bemelmans/ luckers

klant vriendelijk personeel aan de tel.

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat u al zo lang op uw nalevering moest wachten. Er waren problemen met de leverancier, echter kwam de levering vlak na uw annulering binnen. We hebben u meerdere malen telefonisch te woord gestaan. U heeft geen leveringskosten betaald, omdat de verzending gratis was en ook hoeft u nooit te betalen voor een annulering. U wilde de artikelen retour sturen, maar dat kon niet meer omdat ze al gedragen waren. Een retournering kost inderdaad wel 3,50, maar dat was niet van toepassing. Het bedrag van de nalevering, bijna 6 euro, hebben wij naar u teruggestort.
Fijne dag nog!
Mvg,
Team Vetex

Correct behandeld en geinformeerd

correcte info

?

O. K.

Niets

Heel gemakkelijk bestelling plaatsen . U wordt keurig op de hoogte gehouden waar het product zich bevindt en wanneer het aankomt. Prima

Overzichtelijk en snelle levering

Mij niet bekend