Vetex

7.8/10

Ingrid Zutterman

Zeer tevreden

Snelle levering, ondanks de corona omstandigheden

Niet voor het bedrijf, wel voor het product, onderaan de vijverfilter zat n haakje om iets aan vast te maken zodat de filter niet kan wegdrijven, na de eerste poging brak dit al af

Mickey

Heeft mooie collectie Sloggi en ten Cate

Normaal gesproken levering volgens afspraak

Beter op de hoogte houden waar het pakket is. Graag aangeven of het een brievenbuspakketje is, dan hoef je er niet voor thuis tw blijven. Kreeg bericht dat het pakket was verzonden maar duurde ruim... Beter op de hoogte houden waar het pakket is. Graag aangeven of het een brievenbuspakketje is, dan hoef je er niet voor thuis tw blijven. Kreeg bericht dat het pakket was verzonden maar duurde ruim een week voordat het binnen was, kan ook aan de bezorgdienst liggen.

Reactie Vetex:

Bedankt voor uw review.
Toen wij de bestelling verstuurden, hebben wij u een email gestuurd dat deze met brievenbuspost bezorgd zou worden. Wellicht had u die email over het hoofd gezien.
Team Vetex

Snijders

Heel fijn bedrijf doen wat ze beloven

Gratis verzenden

Ineke Flipse

Ah

Retour wordt niet afgehandeld

Niet van toepassing

Geen retourkosten berekenen!
Op 25-04-2020 pakket retour gestuurd en op 06-05-2020 nog steeds geen bevestiging van ontvangst of geld terug ontvangen!

Reactie Vetex:

Bedankt voor uw review.
Door drukte kan het inderdaad langer duren voor een retour wordt verwerkt. Onze excuses hiervoor. Wij zijn echter verplicht een retour binnen 14 dagen, na ontvangst bij ons bedrijf, terug te betalen. Ik zou u willen vragen nog even geduld te hebben. Wij doen ons best uw retour zo spoedig mogelijk te verwerken.
Team Vetex

Marlies

Aangenaam

Overzichtelijke website

M

Makkelijk en goede keuze.

Ik kreeg alles geleverd redelijk op tijd.

Ik miste de vrouwen shorts van Björn Borg.

Maarten

Prima service. Bij

Netjes geleverd.

Levertijd klopt niet helemaal als aangegeven op website, maar een dagje later was geen probleem.