Reviews

Vetex

8 / 10
1159 beoordelingen
Schrijf beoordeling

86% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
8.2/10
Snelheid levering
7.8/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10
Informatie op de website
8.2/10

1159 Reviews

Anoniem

6/10

Op de website wordt aangegeven dat het artikel voorradig is, terwijl dat niet zo is. Dat wil zeggen dat Vetex het artikel bij de fabrikant moet bestellen. Hierdoor is de levertijd meer dan een... Op de website wordt aangegeven dat het artikel voorradig is, terwijl dat niet zo is. Dat wil zeggen dat Vetex het artikel bij de fabrikant moet bestellen. Hierdoor is de levertijd meer dan een maand. Je krijgt wel netjes in het begin dat er een vertraging in de levering is, maar niet hoeveel, en vervolgens word je over het verdere verloop niet meer op de hoogte gehouden. Pas als het artikel wordt verzonden krijg je een bericht. Je moet er dus zelf achteraan om te informeren hoe de stand van zaken met levering er voor staat.

Sterke punten

klantvriendelijk over mail en telefoon, ondanks dat je denkt dat het artikel niet bij Vetex op voorraad is, wordt deze toch bij de fabrikant nabesteld.

Verbeterpunten of tips

Betere en vaker communicatie bij vertraging in de levering als het artikel niet voorradig blijkt te zijn.


van Limbeek

3/10

Laconiek

Sterke punten

n.v.t

Verbeterpunten of tips

Ik heb op 25 april een retourzending gedaan,tot nu toe niets terug ontvangen. Op mijn telefoontjes doen ze niets, terwijl DHL zegt tot ze wel met hun kontakt op moeten nemen.Heel laconiek. Dit is... Ik heb op 25 april een retourzending gedaan,tot nu toe niets terug ontvangen. Op mijn telefoontjes doen ze niets, terwijl DHL zegt tot ze wel met hun kontakt op moeten nemen.Heel laconiek. Dit is mijneerste bestelling, maar nooit meer en zeer zeker niet aan te bevelen

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat u al zo lang wachten tot wij uw retour hebben verwerkt. Helaas hebben wij door topdrukte het enorm druk op onze retourafdeling en neemt...
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat u al zo lang wachten tot wij uw retour hebben verwerkt. Helaas hebben wij door topdrukte het enorm druk op onze retourafdeling en neemt de verwerking daarvan veel tijd in beslag. U heeft onze klantenservice ook al gesproken, waarschijnlijk hebben zij u ook hetzelfde aangegeven. Wettelijk gezien mogen wij namelijk 2 weken over een retour doen en dat is helaas op het moment ook de termijn. Ik zie dat uw retour nog niet is verwerkt, dus u kunt het beste met het verzendbewijs van uw retour, in de track en trace zien wanneer deze is aangekomen bij ons. Vanaf dan rekenen wij 2 weken (ofwel 10 werkdagen). Wij vinden het erg vervelend, maar we doen ons best zo spoedig mogelijk de retouren te verwerken.
Mvg,
Vetex


Maartje

10/10

Goede site, snelle levering

Sterke punten

Breed assortiment, goede website, ook deel van account, snelle, gratis levering

Verbeterpunten of tips

Geen


van dijk

10/10

Goed op tijd

Sterke punten

goed

Verbeterpunten of tips

geen


Ingrid Zutterman

10/10

Zeer tevreden

Sterke punten

Snelle levering, ondanks de corona omstandigheden

Verbeterpunten of tips

Niet voor het bedrijf, wel voor het product, onderaan de vijverfilter zat n haakje om iets aan vast te maken zodat de filter niet kan wegdrijven, na de eerste poging brak dit al af


Mickey

7/10

Heeft mooie collectie Sloggi en ten Cate

Sterke punten

Normaal gesproken levering volgens afspraak

Verbeterpunten of tips

Beter op de hoogte houden waar het pakket is. Graag aangeven of het een brievenbuspakketje is, dan hoef je er niet voor thuis tw blijven. Kreeg bericht dat het pakket was verzonden maar duurde ruim... Beter op de hoogte houden waar het pakket is. Graag aangeven of het een brievenbuspakketje is, dan hoef je er niet voor thuis tw blijven. Kreeg bericht dat het pakket was verzonden maar duurde ruim een week voordat het binnen was, kan ook aan de bezorgdienst liggen.

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Toen wij de bestelling verstuurden, hebben wij u een email gestuurd dat deze met brievenbuspost bezorgd zou worden. Wellicht had u die email over het...
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Toen wij de bestelling verstuurden, hebben wij u een email gestuurd dat deze met brievenbuspost bezorgd zou worden. Wellicht had u die email over het hoofd gezien.
Met vriendelijke groet,
Team Vetex


Snijders

10/10

Heel fijn bedrijf doen wat ze beloven

Sterke punten

Gratis verzenden

Verbeterpunten of tips

Geen


Ineke Flipse

9/10

Goed

Sterke punten

Goed

Verbeterpunten of tips

Goed


Ah

1/10

Retour wordt niet afgehandeld

Sterke punten

Niet van toepassing

Verbeterpunten of tips

Geen retourkosten berekenen!
Op 25-04-2020 pakket retour gestuurd en op 06-05-2020 nog steeds geen bevestiging van ontvangst of geld terug ontvangen!

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Door drukte kan het inderdaad langer duren voor een retour wordt verwerkt. Onze excuses hiervoor. Wij zijn echter verplicht een retour binnen 14 dagen,...
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Door drukte kan het inderdaad langer duren voor een retour wordt verwerkt. Onze excuses hiervoor. Wij zijn echter verplicht een retour binnen 14 dagen, na ontvangst bij ons bedrijf, terug te betalen. Ik zou u willen vragen nog even geduld te hebben. Wij doen ons best uw retour zo spoedig mogelijk te verwerken.
Met vriendelijke groet,
Team Vetex


Kim

7/10

Goed

Sterke punten

?

Verbeterpunten of tips

Nee