Vetex

7.8/10

Ineke Fierst van Wijnandsbergen

Makkelijk bestellen, goede informatie tijdens proces

Website prettig in gebruik

Er staat op de site voor 16.00 besteld, morgen in huis. Dat is echt nog nooit gebeurd. Zou ik aanpassen op de site

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Ik zie dat u echt een vaste klant bij ons bent. Daar zijn we heel erg blij mee! Helaas kunnen wij deze slogan inderdaad niet waarmaken in een actieperiode en geven daarom op onze site en in de bestelbevestiging aan dat tijdens actieperiodes de levertijd kan afwijken. Overigens geldt de 'morgen' wel als volgende werkdag, zoals op de website ook staat onder de *.
Ik zie wel dat wij uw laatste 2 bestellingen binnen die termijn hebben verzonden, echter indien er een weekend tussen zit, wordt het pakket op de eerstvolgende werkdag bezorgd. Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk te helpen en bieden dan ook onze excuses aan voor de vertragingen die u heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst dan ook weer als klant te mogen ontvangen.
Mvg, Team Vetex

Rob Langenberg

Prettig bedrijf, met een naïeve houding ten opzichte van de duitse markt

Afhandeling

Denk eens na over de duitse markt

Peko

Status van pakket stond 'geleverd' (met GLS) maar niet ontvangen. Van Vetex kreeg ik bericht dat ze het 'vervelend' vonden, maar verder niets. Ben dan zelf maar op zoek gegaan. Was geleverd in een... Status van pakket stond 'geleverd' (met GLS) maar niet ontvangen. Van Vetex kreeg ik bericht dat ze het 'vervelend' vonden, maar verder niets. Ben dan zelf maar op zoek gegaan. Was geleverd in een ander dorp, zelfde straatnaam.

Andere transport firma nemen.

Erik

Goed, toppie!

goed bereikbaar, ook telefonisch / email en toch nog redelijk snel geleverd gezien deze bijzondere tijden, 'k had ongeveer gelijktijdig bij CenA spijkerjack besteld, en dat duurde maar liefst 15... goed bereikbaar, ook telefonisch / email en toch nog redelijk snel geleverd gezien deze bijzondere tijden, 'k had ongeveer gelijktijdig bij CenA spijkerjack besteld, en dat duurde maar liefst 15 werkdagen, hier bij Vetex binnen 3 werkdagen in huis.

nvt.

L.van Diest

Matig, komt zelden op tijd aan zelfs voor de coronacrisis. Maar ik neem er genoegen mee.

weet niet

mag snellere leveringen doen

Prima, goede producten. Prijs is hoog in vergelijking met andere aanbieders.

Kwaliteit van de producten

Er wordt heel veel plastic gebruikt als verpakking. Kleerhangers, speldjes, plastic zakje. Kan veel minder.

De websites van Vetex zijn onoverzichtelijk vanwege alle merken, sloggie,...

De websites van Vetex zijn onoverzichtelijk vanwege alle merken, sloggie, TCWow, Ten Cate. Dat kan veel beter en duidelijker door 1 website te hanteren (en niet meerdere) met complete aanbod en alle acties.

Carla kleine staarman

Helaas te laat geleverd. Dus kon niet mee als kado!

Mimi

Prima product, vriendelijke klantenservice

Product was toch niet voorradig en na eerste mail hierover, kreeg ik geen informatie meer over de levering tot ik zelf belde.

E. Kloppenborg

De eerste keer heel goed, tweede bestelling minder. Lang in de wacht als je de klantenservice belt en ik werd niet echt vriendelijk te woord gestaan.

Goede producten, shoppen en betalen verlopen prima.

Snellere verzending en klant op de hoogte houden van verloop. Vriendelijk de klant te woord staan en kortere wachttijden bij klantenservice.

Hermine

Het heeft heel lang geduurd voordat de spullen geleverd zijn. Basic maxi slips (zwart) vielen klein uit.

Geen oordeel

Misschien vermelden bij de zwarte basic maxi dat ze kleiner uitvallen.