Vetex

8.1/10
7.7/10
8.1/10

Supersnelle levering

Mooie producten, goede prijs, retourzenden prijzig en veel werk.

Snelle levering, mooie producten

Retour zending kost 3,50. Ik betaal liever een gemiddeld iets hogere prijs, dan dat ik geld moet betalen voor een retour zending. Je baalt er al van dat het niet past en dan Kun je ook de kosten voor retourzenden nog betalen.
De retourzending was ook een hele klus. Je moest zelden retouretikette printen en dit lukte niet, want programma bleef hangen. Verder moest je je retourzending aanmelden online en allerlei gegevens invoeren. Waarom niet standaard een tetouretikette leveren bij de zending? Al met al ben ik hier zo een uur mee bezig, terwijl je bij winkels als bol.com allleen een retouretikkette hoeft te plakken en pakketje weer in kan leveren op postkantoor. Dit kost veel minder tijd en vind ik een groot voordeel!

Prima, behalve het retour zenden. Zie onderaan.

Nee.

Ik had 2 hemden voor mijn moeder besteld. Na het passen had ze een verpakkingszakje weggegooid. Bij retour kon het hemd niet teruggenomen worden. Dat vind ik flauw, nu zit ik met een hemd. En het werd nog een keer opgestuurd. Ergens klopt er iets niet.

Top

Nvt

Nvt

Bestelling goed en snel bezorgd

Geen bezorgkosten bij relatief kleine bestelling
Mogelijkheid tot betaling na aflevering

C. v.d. Velden

Het bedrijf reageert snel op een mail. Alleen hebben ze de vraag die ik in de mail stelde niet beantwoord. Ik vroeg namelijk hoeveel cm maat 46 is, omdat ik mijn oude sandalen wilde vervangen voor...

Als er een mail gestuurd wordt met een exacte vraag, dan zou het fijn zijn, als het gevraagde ook beantwoord wordt.
En niet met het antwoord dat je nog maar 45 en 46 in voorraad hebt.
Ik vroeg namelijk wat de lengte van de zool was. Dit omdat ik mijn oude Keen Daytona sandalen wilde vervangen voor exact dezelfde. Alleen wist ik de maat niet. Vandaar.

Het bestellen zelf ging prima, maar ik heb deze site gebruikt omdat er vandaag besteld, morgen in huis stond. Kreeg echter een bericht dat het niet op voorraad was, waardoor het veel later pas...

Makkelijke website en goedkope prijzen

Betere leveringstijden weergeven als het product niet op voorraad is

Super ervaring! Snelle levering, mooi product.

Makkelijk

Goed produkt

Levertijd was langer dan verwacht

F. Schreuders-Goeree

Uitstekend

Fantastisch leverancier, doorgaan op deze manier !
Wij bevelen deze leverancier bij mijn vriendinnen aan !