Vetex

7.7/10
8.1/10

Johanna

Positief

Goede kwaliteit en fijn dat je met AfterPay mag betalen

Van den Akker

Prima. Een groot voordeel is dat je geen verzendkosten betaald.
Tevens betaal je geen extra kosten voor een grotere maat.

Uitstekend

accuratesse

n.v.t.+

S.M. Caneel

Prima, had ik jullie maar eerder gevonden, ben al jaren op zoek naar deze kousen, de marktkoopman hield me aan het lijntje,.....

Blij dat ik jullie na cooglen op katoenen kniekous Marianne eindelijk heb gevonden.

Het duurde een beetje lang, maar na al die jaren kon dat er nog wel bij.
De kousen lijken iets korter dan de oudere exemplaren die ik al had. Juist vanwege de juiste lengte en het niet snijden van de boorden hebben deze kousen al jaren mijn voorkeur. Deze nieuwe zijn iets korter en laten daardoor wel sporen na als ze enkele uren gedragen zijn. Maar ik ben er wel blij mee. Eindelijk weer mijn "oude" kousen.

Ontving andere levering dan besteld omdat mijn bestelling niet op voorraad was.. Deze kon niet kosteloos geretourneerd worden omdat de klantenservice dit een normale gang van zaken vond.

Ik kreeg andere zakdoeken toegestuurd dan besteld. Het bestelde motief bleek niet op voorraad en dan wordt blijkbaar iets anders toegestuurd. Kostenloos retourneren was niet mogelijk. De klantenservice gaf aan dat het normaal was een alternatief toe te sturen als het bestelde item niet op voorraad was. Ik zou daarom geen verkeerde levering gekregen hebben.

Prachtige badjas ontvangen en snelle levering.
\
Heel jammer dat de voordeelcode van € 5.00 na 3 dagen niet meer was te innen.

voordeelcode was na 3 dagen niet te innen.
Wens daarom ook geen e-mails met aanbiedingen meer te ontvangen.
Zeer teleurgesteld.

B. de Kooker

Prima verlopen

n.v.t. alles prima

Jan Hovestad

Zeer positief

Eenvoudige bestelprocedure, snelle bestelling en goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Ik zou het niet weten

nemesis