Vetex

7.6/10

M.J.

Prima bedrijf, waar ik wel meer bestel

veel keus en goede aanbiedingen

Duidelijker aangeven wanneer er geleverd wordt.Ik had vrijdagmiddag besteld en dacht het de volgende dag in huis te hebben.Ik kreeg 5 dagen later bericht dat het verstuurd was. Weer 5 dagen later is... Duidelijker aangeven wanneer er geleverd wordt.Ik had vrijdagmiddag besteld en dacht het de volgende dag in huis te hebben.Ik kreeg 5 dagen later bericht dat het verstuurd was. Weer 5 dagen later is er geleverd door GLS

Cindy Herregodts

Behalve jammer dat ik bij mijn bestelling geen bevestiging gekregen heb

Ja snellere levering,heb eerste keer besteld via bol.com en had toen veel sneller mijn bestelling, nu heeft het lang geduurd, wel tevreden van de geleverde producten.

Simone Holthuysen

Gedeeltelijk goed

De acties !

Er stond voor 24.00 uur besteld morgen in huis, nu had ik vrijdag besteld en uiteindelijk de bestelling de vrijdag erop pas in huis, zet dat dan ook niet op de bestelpagina erbij

Wilna

Telefonisch contact akelig. Product prima.

Niet.

Erg onvriendelijk.
Ik heb haar dit ook gezegd.
Dit vond ze van niet.

Jane Kronshorst

Redelijk

Nvt

Gratis retour,
Snellere levering
Op website voorraad aangeven zodat je niet lang wacht op order.

Maaike Boorsma

Ze waren wel wat later dan beloofd, maar de bestelling was verder prima in orde.

Goede prijs, netjes verpakt.

Als je belooft dat het de volgende dag in huis is, dan is het wel zo netjes om te laten weten dat de bestelling vertraging heeft (of zet op de site dat het enkele dagen kan duren).

F. Aling-van Hooft

Uitstekend

snelle levering betaalgemak

Marjolein Arons

Info levering niet juist dus te laat ontvangen voor mijn vakantie. Op site staat “voor 23.00u besteld is morgen in huis” maar mijn bestelling werd pas na twee dagen verzonden.

Makkelijke site

Zet niet op je site; op werkdagen voor 23:00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Ik bestel zondag en kreeg mail dat order dinsdag verzonden was, uiteindelijk werd deze pas donderdag geleverd... Zet niet op je site; op werkdagen voor 23:00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Ik bestel zondag en kreeg mail dat order dinsdag verzonden was, uiteindelijk werd deze pas donderdag geleverd maar toen was ik net al met vakantie dus geen nieuwe bikinislip mee.

Reactie Vetex:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat het artikel te laat voor uw vakantie aan was gekomen, onze excuses hiervoor. Op onze shop staat inderdaad aangegeven "Voor 23:00 besteld, morgen in huis!*", echter wordt ook aangegeven dat tijdens actieperiodes de levertijd af kan wijken. Zo hebben wij uw bestelling inderdaad 1 werkdag later verzonden. Normaliter is het op zondag besteld, maandag verzonden en dinsdag in huis; nu was de bestelling dinsdag verzonden en woensdag in huis. Wij raden aan in actieperiodes rekening te houden met een vertraging van aan aantal werkdagen. En natuurlijk; bestel op tijd, dan heeft u de bestelling altijd op tijd in huis. Desondanks wensen wij u nog een heerlijke vakantie toe!
Team Vetex

Toon

Bestel al jaren bij dit bedrijf

Groot assortiment.

De individuele verpakking van mijn sloggies in veel karton is in deze ecotijd zwaar overdreven. De kwaliteit van de slips is uitstekend.

Heleen

Goede prijs, prima product en snelle levering.

Meer info over maten en klantenreviews over de producten.