Gebruiksgemak website

Snelle service

Claudia

Prima gegaan!

M. ten Seldam

Snel en efficiënt geholpen n.a.v. een telefonische vraag over een wijziging van mijn autoverzekering.

H Eekhof

Afgelopen juni 2017, pech .... hagelbui in Italië, waardoor de nodige schade aan caravan (=total loss) en auto is ontstaan. Vanaf ons vakantieadres contact opgenomen met Verzeker Voordelig (Dhr. E.... Afgelopen juni 2017, pech .... hagelbui in Italië, waardoor de nodige schade aan caravan (=total loss) en auto is ontstaan. Vanaf ons vakantieadres contact opgenomen met Verzeker Voordelig (Dhr. E. Korse) en bij thuiskomst het schadeformulier ingestuurd.
Door de vakantieperiode, is de expertise (schade-expert) ietsje vertraagd, maar eind goed .. al goed ... binnen 2 maanden, de schade afgehandeld en schadebedrag uitbetaald!!
Compliment(en) voor zowel Verzeker Voordelig, als Generali (verzekeringsmaatscahppij) en Dekra (schade-expert).
Tijdens de periode van schademelding tot uitbetaling, zijn wij door allen duidelijk op de hoogte gehouden, hoe een en ander werd bepaald qua "dagwaarde" caravan en de bepaling van het schadebedrag.
Super geregeld en wij zijn een zeer tevreden klant.

R. Quist

Prima en snel

Fred

Positief, snel geregeld!

G.Visser

Overzichtelijk en duidelijk.

Ruud Beumer

Bootverzekeringen vergeleken en voor een gekozen en afgesloten.