8.2/10

M Maes

ERG SLECHT!!!!! ONBETROUWBAAR! TWEE MAANDEN GELEDEN VOOR 700 EURO BESTELD! NOOIT IETS ONTVANGEN? GEEN COMMUNICATIE EN NEMEN GEEN TELEFOON OP!

GEEN

ALLES MAG BETER: LEVEREN WAT BESTELD IS! COMMUNICATIE. ECHT ONBETROUWBARE FIRMA. BESTEL HIER NOOIT

Aniek uitdewilligen / order van der Meijden

Eind februari bestelling gedaan. Nu eind maart 2023. Niets ontvangen. Geen communicatie. Geen enkele reactie. Ook neemt niemand de telefoon op. Heel raar en erg vervelend.

Neem contact op met klant die reeds meer dan 500 euro heeft betaald.

Riet

Kweektafel 2 weken geleden besteld. Nog steeds niet gekregen. Mail gestuurd, gebeld maar geen enkele reactie

Gelieve met uw klanten te communiceren

Theo Weidgraaf

Prima en klantvriendelijk

Duidelijkheid voor wat betreft het product en instructie.

De bezorging. De kweektafel werd in twee pakketen gebracht en op twee verschillende tijden. Lastig.

Lars Hoogervorst

Top

Top
Service

Ilse Van der keilen

Snelle levering in België. Heel solide moestuintafel en ook de wieltjes eronder zijn zeer stevig. Prompt nog een oppottafel besteld en die werd ook heel snel geleverd. Helemaal klaar nu om te... Snelle levering in België. Heel solide moestuintafel en ook de wieltjes eronder zijn zeer stevig. Prompt nog een oppottafel besteld en die werd ook heel snel geleverd. Helemaal klaar nu om te moestuinieren. ?

Kwaliteit, snelheid en makkelijk te monteren.

Misschien duidelijk vermelden dat levering niet inbegrepen is. Er kwam toch nog wel een flink bedrag bij.

Sandra

Snel verzonden, goed product

Snel verzonden! Helaas langer bij DHL blijven hangen, maar daar kan Vertisign niets aan doen.
Het product is stevig, ik denk dat mijn moestuinbak lang meegaat. Ik kan niet wachten om mijn moestuin te starten.
Fijn dat er uitbreidingsmogelijkheden zijn voor als ik dat in de toekomst zou willen.

Sommige dozen zijn wat aan de grote kant voor de inhoud, dat zou misschien iets compacter verpakt kunnen worden.

Wim Vogelaar

Mooi product, prima levering

De kwaliteit van het product

Telefonische bereikbaarheid, er wordt gelukkig wel netjes teruggebeld.

Willem Van der Zel

Gewoon duidelijke en eerlijke communicatie

Korte lijnen goed bereikbaar voor vragen.

Zal ik zo niet weten, gewoon op deze manier doorgaan denk ik!

Ontevreden klant

Niet zo blij mee

Snelle 1e levering

Er bleken, nadat ik had betaald, 2 artikelen niet op voorraad te zijn, helaas krijg ik telefonisch geen contact en ook per mail wordt er al dagen niet meer gereageerd