9.7/10

Peter den Hartog

Geweldige service en klantvriendelijk

persoonlijk advies

Esmeralda

Snelle service, alles top geregeld!

Meerder biologische zaden besteld + moestuingrond.

Kwalitatieve producten, selectief assortiment, scherpe prijzen en € 0 verzendkosten.

zorgboerderij De Peppelhoeve

Bestelling binnen een week gearriveerd. Helaas in gescheurde verpakkingen.

- Snel antwoord op een vraag

- de bestelde orders beter inpakken zodat er bij het vervoer de verpakking niet scheurt wat voorkomt beschadiging / kwijtraken delen van de bestelling.

Uitstekend geholpen; kennis van zaken

slim en goed product, betaalbaar, grote hoeveelheid informatie beschikbaar op de site die op een prettige manier is gebracht

Uitstekend geholpen; kennis van zaken

M. de Munnik

Geweldig bedrijf! Snel en prettig contact over het op maat maken van de moestuintafels. Snelle levering en nog in elkaar gezet ook!

snelle reactie, fijn maatwerk!

Het is een zeer fijn en betrouwbaar bedrijf.

Snel handelen na een bestelling alles snel binnen

Ik zou geen verbeteringen weten alles ging perfect.

Eddy Vandenbouhede

Zeer kwalitatieve materialen , maar de verzending was belabberd . Met helaas heel wat schade aan de verf, ijzer geplooid en plexiglas gebroken en geschonden. Wij hebben jullie daarover een mail met...

Prima materialen en zéér gemakkelijk te monteren.

Zeker wat beter beschermen bij verzending !!!!! Na onze mail van de schade werd onze aankoop afgesloten zonder gevolg en werd er niet mee gereageerd omtrent de schade . Dit vinden wij zeer spijtig. Nu moeten wij de verfschade bijwerken om roest te voorkomen.

Reactie Vertisign:

Eddy, onze excuses... we hebben niet eerder de tijd gehad om te reageren, dit omdat we een antwoord afwachtte van de transporteur. Volgende keer gaan we weer zelf leveren...