8.3/10
8.3/10

Snelle levering, hoge prijs

Reactie Vertalingen.nl:

Dank voor de review en jammer dat u melding maakt van een hoge prijs. Ik heb u eerder geschreven; ik weet niet waarmee u ons vergelijkt? Als dat met een zelfstandig vertaler (m/v) is dan is dat logisch omdat wij gekwalificeerde en altijd gereviseerde vertalingen leveren. Onze gespecialiseerde vertalers (m/v) voeren de werkzaamheden uit en een tweede taalkundige kijkt deze na. Dit is een vereiste wat betreft een ISO-17100 gecertificeerde vertaaldienstverleners welke wij ook zijn. Wij bieden onze opdrachtgevers continuïteit inzake de vertaalkwaliteit en leveren extra, veelal gratis, diensten. Zo brengen wij geen spoedtoeslagen in rekening tenzij het avond- of weekendwerk betreft en dan altijd in overleg met de opdrachtgever. Ook werken wij kosteloos in de grafische opmaak bijvoorbeeld binnen alle Adobe programma's. Kortom, het is uw persoonlijke mening maar ik vraag u wel appels met appels te vergelijken.

Prima bedrijf

Kwaliteit, snelheid, vriendelijkheid

Vertaling van drie documenten (Nederlands/Duits en Engels/Duits)

Beleefde en goede medewerker

Goede snelle service!

Snelle oplevering.

Eerste offerte onjuist, later gecorrigeerd.
Tochnnog 3 basale vertaalfoutjes in het document die er door zelf door native speaker uitgehaald zijn.

André Vreugdenhil

Zeer vriendelijke en ervaren vertalers , mijn vertaling voor de geboorteacte (Bulgaars) was dan ook snel en keurig geleverd.

Snelle reacties op mail en op vragen.

Geen verbeterpunten

Korver Holland B.V.

Fijn contact en accuraat geholpen

Laagdrempelig maar toch professioneel

online portaal waar men kan inloggen en vooruitgang kan zien, eventueel extra werk kan toevoegen en vragen kan stellen met direct antwoord er op.

CDNZ

Zeer goed.

Pro-actief en dat vind ik een heel sterk punt.

Pegg Scipio / Flevo Green Support

Voor de eerste keer dit bedrijf in de arm genomen.
Een dag voor we vertrokken naar Senegal moest een stuk in het Frans worden vertaald. Nogal haast mee dus maar het is gelukt om eind van de...

Prima communicatie zowel aan de telefoon als per mail. En eerlijkheid over het feit dat het werk niet extra gecontroleerd kon worden. Dat kwam omdat ik er haast mee had. Maar wel eerlijk dat het gecommuniceerd is.

Nee, niet echt!

Prima. Snelle vertaling in huis.

Snelle respons op mail.

Prima, goede service, goed bereikbaar en snel