Kwaliteit vertaling

Bedrijfsrecherche Nederland B.V.

We hebben inmiddels een aantal malen gebruik gemaakt van Vertaalbureau Perfect en ze doen hun naam alle eer aan.

In het voortraject wordt niets aan het toeval overgelaten en krijg je een overzichtelijke offerte, waarin de gemaakte afspraken keurig zijn vastgelegd. Conform afspraak had ik mijn spoedvertaling... In het voortraject wordt niets aan het toeval overgelaten en krijg je een overzichtelijke offerte, waarin de gemaakte afspraken keurig zijn vastgelegd. Conform afspraak had ik mijn spoedvertaling klokslag 10.00 uur in mijn inbox! Hulde!

Esther - LEF marketing & events

Snel, adequaat en correct

Ruim binnen deadline uitgevoerde vertalingen

christiaan lucasse

Goede website met de nodige info. Goede vertaling in het Engels en snelle levering binnen 4 dagen.

Ans Woestenberg / Best Wool Carpets

Vertaalbureau Perfect doet wat het belooft

Joyce Ganzeboer

Prettig en snel

Misschien in een eerder email het adres vragen ?? Kan verder niets bedenken ging allemaal goed.

Arjan Visser

Perfect vertaalwerk op zeer korte termijn !

Prachtige en heldere vertaling. Zeer korte doorlooptijd.

Nee!

BVBA ADVOCATENKANTOOR P.QUIRYNEN

Voldeed perfect aan verwachtingen.

snel en efficient
duidelijke prijs en betaling na levering
duidelijke vragen tijdens vertaalproces

Commonland

Vertaalbureau Perfect heeft adequaat gereageerd op mijn verzoek, direct na ontvangst van mijn verzoek

Meedenken over soort vertaling in verband met statuten en zeer tijdig cf afspraak aangeleverd

Marquette Detachering BV

Zeer correct

snel handelen

Pienter Online

Altijd goede ervaringen mee gehad. Workflow is prettig, online accorderen werkt snel en fijn. Duitse tekst kregen we dezelfde dag alweer retour. Dat is geweldig!

Opdracht plaatsen gaat snel en gemakkelijk met uploadfunctie. Na offerte is een opdracht gemakkelijk akkoord te geven door het plaatsen van een digitale handtekening. Ideaal.

Voor kleine vertaalopdrachtjes een tekstveld beschikbaar maken waar de tekst in geplaatst kan worden. Dit eventueel ook voor een lager tarief aanbieden.