Kwaliteit vertaling

Pienter Online

Altijd goede ervaringen mee gehad. Workflow is prettig, online accorderen werkt snel en fijn. Duitse tekst kregen we dezelfde dag alweer retour. Dat is geweldig!

Opdracht plaatsen gaat snel en gemakkelijk met uploadfunctie. Na offerte is een opdracht gemakkelijk akkoord te geven door het plaatsen van een digitale handtekening. Ideaal.

Voor kleine vertaalopdrachtjes een tekstveld beschikbaar maken waar de tekst in geplaatst kan worden. Dit eventueel ook voor een lager tarief aanbieden.

Vermeiren Advocaten cvba

1ste contact
voor ons kantoor was deze keer het respecteren van de opgegeven termijn voor oplevering van vertaling noodzakelijk

de termijn van oplevering werd gerespecteerd
offerte was duidelijk

NABB

Super snel, goede prijs, correct

snelheid

Felinova

Top

Supersnelle service, heel vriendelijk, heel hulpvaardig

Metrohm Applikon

Snel en goed! Een uitstekend vertaalbureau, ook voor technische vertalingen, betaalbaar en bijzonder efficient.

Snelheid en prijs.

Wirtz International nv

Wirtz International nv heeft Vertaalbureau Perfect gecontacteerd zonder enige voorkennis te hebben. Plots is oprichter Jacques Wirtz komen te overlijden en moesten we op zeer korte termijn onze...

Snelheid, efficiënt, goede vertaling.

Wij kunnen werkelijk geen enkel verbeterpunt bedenken.

Hans van Brakel

Snelle vlotte reacties na eerste telefonisch contact. Daarna ook steeds vlotte accurate antwoorden op vragen.

Telefonisch en emailcontact is telkens vriendelijk en accuraat

Mariëtte Müller, palliatieve zorg, scholing en training

Na mijn vraag om informatie zeer snelle en correcte reactie. Afspraken werden goed nagekomen. Alles uitstekend en snel voor elkaar!

Correct, goede communicatie, duidelijkheid over de prijs, prima vertaling. Vertaalbureau Perfect maakt zijn naam helemaal waar!

Nee, geen verbeterpunten

Uitzendburo Atik BV

Echt een geweldig bureau om mee samen te werken. Jullie zijn gewoon op en top met alles heel jullie dienstverlening.

Kwaliteit, Snelheid, Prijzen, Werkwijze, Uitwerking en Afhandeling.

Geen!

Duijndam Uitzendgroep

Goede communicatie en snelle service. Snel reactie op je vragen/verzoeken.

Snelheid en communicatie