Kwaliteit vertaling

Cedric Daems

Vlotte afhandeling

De snelheid van verwerking en aflevering

Bij nalezing van het vertaalde document hebben we toch nog 8 fouten verbeterd van de ca. 1.700 woorden die de tekst lang was.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons enorm om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de geleverde vertaling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om deze situatie z.s.m. op te lossen.

Team Vertaalbureau Perfect

heksenkaas bv

Snelle service, goede vertalingen, prettige samenwerking

snelle reactie tijd, goede verwerking en online accepteren

F van Vemden, Zitron B.V.

Afspraken worden nagekomen

Vertaling , ook van technische verhalen, is goed

Ritra Cargo Holland B.V.

Vertaalbureau Perfect is de ideale partner voor het vertalen van onze nieuwsberichten. Vertalingen aanmelden via het portaal is gebruiksvriendelijk en de verdere communicatie rondom de opdracht...

Een opdracht aanmelden is eenvoudig en zo gedaan. Bij vragen krijg ik altijd snel antwoord van mijn projectmanager. De kwaliteit van de vertalingen is uitstekend.

Nadat een opdracht is ingediend, kan deze niet meer in het portaal worden aangepast. Dit zou handig zijn omdat iedereen wel eens een fout maakt. Verder verloopt de facturering regelmatig niet goed. Ik krijg deze dan niet in mijn mailbox en wanneer ik hier per e-mail een vraag over stel, krijg ik nooit antwoord.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste,

Bedankt voor de feedback! Wat betreft jouw opmerking: dit gaan wij rechtstreeks met jou oppakken en kijken waar het mis gaat.

Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor jullie verzorgen!

Team Vertaalbureau Perfect

Grélard Noémie / Courant

Once again, very good!

An excellent customer experience, a great customer relationship

VSW Expeditie BV

In 1 woord Geweldig!
Ik weet niet of ik er wel reclame voor mag maken, maar de vertaling was zelfs binnen een paar uur klaar.

snelheid, kwaliteit

Courant

Very good experience, I am satisfied with the work and the business relationship

very good exchange with mr schreuder

De poppenvriend

Zoals altijd ook dit keer een uitstekende vertaling!

Ga vooral zo door!

Lightandshade

Reeds verschillende keren beroep gedaan op Vertaalbureau Perfect. Altijd tevreden van zowel de opvolging als snelheid, als eindresultaat van de vertaling

Snel - correct - goeie service! en goed qua prijs

Sekisui S-Lon