Kwaliteit vertaling

Pascal Janssens

De offerte was snel. En de betaling ging goed. En de vertaling was ook goed. En snel. En op het afgesproken tijdstip

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De snelheid van alles. Van offerte tot de vertaling

Bedankt voor deze 'Perfecte' review :) !
Wat fijn dat je tevreden bent over onze vertaalservice. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar!

Boko Dakbedekkers BV

Snelle en duidelijke offerte en na akkoord een snelle en juiste vertaling op de afgesproken datum.

Snelheid en stiptheid

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling! Wat fijn dat jullie onze snelle reactie, offerte én de uitvoering zo waarderen.
We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie...

Rotterdam-Rijn Pijpleiding Mij.

Snel, professioneel en volgens afspraak.

Zie ervaring

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling! Wat fijn dat jullie onze (vertaal)service zo positief waarderen.
Met...

Vereniging Hendrick de Keyser

Eigenlijk altijd super snel, en dat is fijn.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

de snelheid, van offerteaanvraag en goedkeuring tot de vertaling zelf.

De kwaliteit van de vertalingen verschilt nog al. Je merkt dat de ene vertaler meer affiniteit heeft met de stof dan de ander. Soms krijg je een vrij letterlijke, ongeïnspireerde vertaling. Het is... De kwaliteit van de vertalingen verschilt nog al. Je merkt dat de ene vertaler meer affiniteit heeft met de stof dan de ander. Soms krijg je een vrij letterlijke, ongeïnspireerde vertaling. Het is dan niet perse onjuist, maar vooral voor audiotours is het wel fijn als de vertaling de luisteraar ook echt meeneemt. Iets meer jeu eraan geeft.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Wat fijn dat jullie tevreden zijn over onze vertaalservice. We pakken jullie waardevolle feedback intern op om jullie bij een volgende vertaling nog beter van dienst te zijn.

Dupagro

Vertaling is door eindklant beoordeeld en taaltechnisch direct akkoord bevonden.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Webshop met chat mogelijkheid en inzicht in voortgang.

Naast het vertalen van tekst is het integer houden van een MS Word bestand en opmaak iets dat ik ook verwacht van een vertaalbureau.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Wat fijn dat je tevreden bent over onze vertaalservice. Jouw waardevolle feedback pakken we intern op om je bij een volgende vertaling nog beter van dienst te zijn.

CDM

Snelle service. Direct antwoord bij vragen.

Snelheid

Alle vertalingen/aanpassingen aangeven in een andere kleur zodat het nog overzichtelijker is

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling! Wat fijn dat je onze (vertaal)service zo positief waardeert.
Met...

Vertaalbureau Perfect

Snel geholpen en zelf een foutje van mijn kant was snell opgelost

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Super liefe medewerkers. Bij een probleem snel een oplossing gevonden. Email geschreven en al naar 3 minuut een antwoord gekregen

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve review.
Wat fijn dat je onze snelle reactie en uitvoering zo waardeert! We staan de volgende keer graag weer voor je klaar.
Team...
Bedankt voor deze positieve review.

Pim Schmitz

Top gedaan en leuk meegedacht met de vertaling van mijn Nederlandse gedicht!

snelheid en creatief

Digital Interaction Design

Heb een deepl vertaling ontvangen voor 300€ die ik ook zelf had kunnen maken.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De vlotte communicatie, desondanks dat de oplevering niet kwalitatief was.

Graag manuele vertalingen toepassen (hier een link naar de oorspronkelijke text: https://shorturl.at/emtD2 en hier een link naar wat ze hebben opgeleverd: https://shorturl.at/JLQUY ). Als je dan... Graag manuele vertalingen toepassen (hier een link naar de oorspronkelijke text: https://shorturl.at/emtD2 en hier een link naar wat ze hebben opgeleverd: https://shorturl.at/JLQUY ). Als je dan zegt dat de inhoudt er niet helemaal op zit en dat de boodschap verloren gaat krijg je als antwoord dat "De oorspronkelijke vertaling in ieder geval op taalkundig vlak correct" is.

Laten we even eerlijk zijn, als ik een vertaling vraag wil ik gewoon hetzelfde lezen, maar in een andere taal. Niet ene heel andere tekst die nergens op slaat.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben uitvoerig contact gehad over deze opdracht en u voorzien van een inhoudelijke terugkoppeling.
Helaas zijn wij samen niet tot een passende...
Hartelijk dank voor uw feedback.
Helaas zijn wij samen niet tot een passende oplossing gekomen.
Het is spijtig dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen.

Beijer Ref Support BV

Goede communicatie. Duidelijke stappen in het proces. Goede opvolging.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Communicatiestroom goed in kaart. Snelheid van handelen. Goede prijs/kwaliteit.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling!