Kwaliteit vertaling

Petra Spuijbroek

Zeer professionele en accurate vertaling! Zeer deskundige kennis van het juridisch vakjargon in de Engelse taal. Bijzonder goed geadviseerd. Kortom een buitengewoon goed vertaalbureau.

N.Schaap

Bereikbaar, professioneel, en snel. Goede website.

T. Strous

We hebben een prettige samenwerking met All-Round. Ze leveren snel en accuraat.

Alexander Singewald - SCG BV / www.privacy.nl

Regelmatig hebben wij Nederlandse juridische teksten die moeten worden omgezet naar het Engels en het Spaans. Wij krijgen vaak complimenten van onze buitenandse partners over de kwaliteit van de... Regelmatig hebben wij Nederlandse juridische teksten die moeten worden omgezet naar het Engels en het Spaans. Wij krijgen vaak complimenten van onze buitenandse partners over de kwaliteit van de vertaling door het gebruik van speciale uitdrukkingen etc in de tekst. Kwaliteit en snelheid zijn dit in orde!

anoniem

Deskundig en klantgericht vertaalbureau.

Th. Dekker

Professioneel, klantvriendelijk, prima vertaling

Goed en snel geholpen

RvdM

Ik kende All-Round al van het vorige notariskantoor waar ik werkte, daar lieten ze alles door All-Round vertalen. Nu gebruiken we hier ook alleen All-Round vanwege de goede vertalingen en de vlotte... Ik kende All-Round al van het vorige notariskantoor waar ik werkte, daar lieten ze alles door All-Round vertalen. Nu gebruiken we hier ook alleen All-Round vanwege de goede vertalingen en de vlotte service.

Snel, duidelijk en kwaliteit.

R.B. (notariskantoor)

Niet alleen waren de vertalingen perfect, dankzij jullie constructieve feedback konden wij ook onze Nederlandse modellen verbeteren. Jullie zijn echt All-Round!