A. Thurkow

Prima, zeer behulpzame technicus aan de telefoon!

Duidelijke website, behulpzaam aan dectelefoon bij technische vragen (zie eerder)

Rona Kousoureta / Scribo'nea

Na telefonisch overleg twee designlampen besteld. Deze zijn volgens de verwachte levertijd geleverd.

Ik werd gebeld omdat ik twee verschillende lampen had besteld: een zwarte en een chroom-uitvoering. Dit om te checken of dit wel klopte.

Hordijk

Goede ervaring: snelle levering van een fantastisch mooi product.

Bruinekreeft

Duidelijke website, veel keus en snelle levering

Goede keuze, duidelijk, betaalmogelijkheden ,allemaal prima

Tony

Prima! Mooie collectie, goede website en informatie, snelle afwikkeling.

Relatief lange levertijd als je het vergelijkt met grote bedrijven als Bol.com, etc.
Verder een goed product, goed verpakt, netjes aangekomen.

Goed product, goed verpakt

Reactie Versteeglichtstudio.nl:

Beste meneer/mevrouw,

Normaal gesproken hebben we de Lotek lampen op voorraad waardoor we binnen 24 uur kunnen leveren. U heeft het niet getroffen, we waren even door onze voorraad heen. Nog veel plezier gewenst van uw Lotek lampen en hartelijk dank voor uw beoordeling!

Versteeg Lichtstudio

Robin Grouwstra

Uiteindelijk de lamp prima geleverd maar wel later dan in eerste instantie was aangegeven. Had hier graag meer informatie over gehad. Ik moest zelf bellen waar de lamp bleef.

Scherp geprijsd

Reactie Versteeglichtstudio.nl:

Beste meneer Grouwstra,

Wat vervelend dat u niets meer van ons heeft vernomen na onze opdrachtbevestiging met verwachte levertijd. Het is de bedoeling dat wij elke klant bijtijds op de hoogte stellen van een uitlopende levertijd. Zo hoort het ook. Bij u hebben we een steekje laten vallen. Onze excuses hiervoor! Veel plezier gewenst van uw lampen.

Versteeg Lichtstudio

R. van der Wel

Helder, correct en snelle levering.

H.J. Hettema

Zeer positief. Snelle, correcte levering. ‘S Avonds besteld, de volgende dag in huis. Boven verwachting.

Duidelijke communicatie
Extra attentie meegeleverd