Lex Fung

Geheel volgens afspraak afgeleverd,zeer goede ervaring bij uw bedrijf opgedaan.

graag tot een volgende aankoop
positieve groet, lex fung

Marcia Bos

Ondanks online aankoop toch persoonlijke benadering

Winkel

De ervaringen met Versteeglichtstudio zijn prima, ik heb een design ventilator besteld en kon als ik wilde deze aan het eind van de middag al eventueel in Haarlem ophalen. ( ik vroeg of ze deze in...

je kan bellen, dat is toch beter dan chatten of iets dergelijks

Vd Sluys

Goed en hartelijk telefonisch contact.
Komen beloftes na, snelle levering. Goed produkt
Kunnen anderen nog wat van leren

Zie voorgaand antwoord

Marc Böhm

Prima.
Snelle levering.

P.A. van der Blom

Prima de luxe!

De boom! Pot was opvallend goedkoop, vandaar de keuze! Maar klantvriendelijkheid en service ook dik in orde.

valk advies+begeleiding

Zij het slechts via pc en telefoon, maar kan alleen maar positieve feedback geven. Bovendien superblij met aankoop, prachtige lamp van Artemide. Groet uit Noord-Brabant.

R.Worst

Kreeg de ventilator pas een week later wel tevreden over de ventilator!

Reactie Versteeglichtstudio.nl:

Beste meneer Worst,

U heeft inderdaad een week moeten wachten voordat de ventilator geleverd werd. U bestelde op vrijdagavond, wij hebben de ventilator maandag weg gestuurd en pas vrijdag heeft PostNL uw pakket bezorgd. Er is in de track-en-trace een hele geschiedenis te zien met 'pakket uitgesteld' en 'zending vertraagd'. Vervelend voor u! Gelukkig bent u wel blij met de ventilator. En het warme weer zet nog even door...Nog veel plezier van de ventilator!

Namens het team van Versteeg Lichtstudio

Peter

Op zondag twee Otto ventilatoren van Stadler Form (de nieuwe versie) besteld en dinsdag al in huis! Beide ventilatoren snel geleverd en super goed verpakt!

Snelle levering.
Goede prijs.