uip van delden

Goede ervaring!

Snel en toch even een navraag , prima .

Prijs-kwaliteitverhouding is goed

Werd goed geholpen en aan afspraak gehouden.

Marco

Goede ervaring, snelle levering.

Mijn ervaring is uitstekend. Gauw in huis.
Goed verpakt.

T. Bol

Na bestelling van de verrekijker, werd ik de volgende dag gebeld. Niet op voorraad. Zeer vriendelijke heer aan de telefoon en hij heeft er voor gezorgd dat ik als nog heel snel deze verrekijker... Na bestelling van de verrekijker, werd ik de volgende dag gebeld. Niet op voorraad. Zeer vriendelijke heer aan de telefoon en hij heeft er voor gezorgd dat ik als nog heel snel deze verrekijker binnen kreeg. Top service! Verrekijker Direct is echt een aanrader voor service en kwaliteit!

Philip Modijefsky

Top

Top

Vriendelijk personeel en goed advies

Stan K.

Snel in huis en super tevreden met de Konus Spotting Scope -60 15-45x60 met BAK4 lensen wat een mooi scherp helder beeld geeft. Goede prijs-kwaliteit verhouding en voor die keren dat ik er gebruik... Snel in huis en super tevreden met de Konus Spotting Scope -60 15-45x60 met BAK4 lensen wat een mooi scherp helder beeld geeft. Goede prijs-kwaliteit verhouding en voor die keren dat ik er gebruik van wil maken.

Snel in huis en de producten in z'n algemeen hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed afgeleverd.

Duidelijke en adequate opvolg door de medewerkers naar aanleiding van de door mij gestelde product vragen

Nick van Nes

Snel geleverd en goedkoper dan bij bol.com

Snel geleverd, correct verpakt en de scope voldoet aan de verwachting. Een mooie scope voor een zeer redelijk bedrag.
De bijbestelde ring voor de canon EOS past perfect en in combinatie met...
De bijbestelde ring voor de canon EOS past perfect en in combinatie met de bijgeleverde adapter is het een eenvoudige en handige combinatie.

snel en conform afspraak geleverd.