Martin

Prima! Betrouwbaar en de goedkoopste voor Vortex.

Uitstekend

Goed geadviseerd

Marianne

Ik heb de verrekijker nog niet veel gebruikt (heb 'm nog niet zo lang), maar de verrekijker is licht van gewicht, wat prettig is tijdens langere wandelingen en als je deze om je nek hangt. Daarnaast... Ik heb de verrekijker nog niet veel gebruikt (heb 'm nog niet zo lang), maar de verrekijker is licht van gewicht, wat prettig is tijdens langere wandelingen en als je deze om je nek hangt. Daarnaast kan ik als brildrager er goed door kijken.

Positieve ervaring: duidelijke website, snelle levering.

Susan

Vlotte toezending van de bestelling. Komen afspraken na. Uitstekende afhandeling nadat bleek dat er een ander type verrekijker in de dozen zat dan besteld was.

zie boven

Ton

Per mail gevraagd om advies. Ik kreeg een deskundig en persoonlijk antwoord. Erg prettig. Levering van de bestelling is prima verlopen. Een aanrader dus. Ton

Duidelijke website met logisch bestelproces en vervolgens snelle levering en product goed verpakt

RJM

Perfecte service.

Alles bijzonder snel en soepel verlopen.
Duidelijke informatie over de status van de bestelling en keurig afgeleverd.

Helemaal top super geholpen

zonder meer goed

T.Pasfon

Mijn ervaring is dat het gaat om een goed en keurig bedrijf en doet wat het belooft

Goed correct en netjes

Reinier W van Hell

Een super mooie fijne kleine kijker, goed scherp af te stellen. ben super blij dat ik deze gekocht heb.
Is een aanrader voor iedereen.