Erg tevreden. Hoog en snel servicegehalte.

Duidelijk en overzichtelijke site.
Makkelijk kiezen.

Bestelde artikel voldoet aan de eisen

Perfect

Bert H

Super ervaring met VerrekijkerDirect.nl. Na 24 jaar gebruik besloten om een nieuwe verrekijker aan te schaffen voor mijn hobby, kivitseieren zoeken. Ik dacht dat mijn oude kijker nog prima voldeed,... Super ervaring met VerrekijkerDirect.nl. Na 24 jaar gebruik besloten om een nieuwe verrekijker aan te schaffen voor mijn hobby, kivitseieren zoeken. Ik dacht dat mijn oude kijker nog prima voldeed, maar met de nieuwe kijker merk ik pas het verschil. Ik zie veel scherper, maar bovendien kijkt het veel rustiger. De kijker vergroot max. 8x wat voor het observeren waar de kieviten het nest opgaan ruim voldoende. Ik kreeg een mooie leren draagtas gratis bijgeleverd! Ik ga veel plezier beleven aan deze verrekijker.

Omdat een verrekijker toch een specifiek product is heb ik even met de leverancier gebeld, toch wel fijn even wat persoonlijk advies te krijgen. Ook over de levertijd, dit was netjes zoals beloofd!

Prima levering en gekregen wat we hadden besteld.

Jeroen Groeneveld

Ik heb hier mijn richtkijker van Konus gekocht. Helaas was deze niet helemaal goed en ik heb de kijker teruggestuurd. De volgende dag wed een nieuwe Konus naar mij teruggestuurd en deze is wel goed.... Ik heb hier mijn richtkijker van Konus gekocht. Helaas was deze niet helemaal goed en ik heb de kijker teruggestuurd. De volgende dag wed een nieuwe Konus naar mij teruggestuurd en deze is wel goed. Bedankt voor de snelle service!

Snelle afhandeling, goed geholpen. Alleen jammer dat de kijker niet kostenloos retour kon worden gestuurd.

M. v.d. Heijde

Laagste prijs, snelle levering en onbeschadigd produkt.

Laagste prijs, snelle levering en onbeschadigd produkt.

J.M. Veerkamp

Leuke verrekijker gekocht, prima vlotte service. Ze doen precies wat ze beloven.
De verrekijker is fantastisch, een Vortex solo 8x36. Gisteren een lepelaar gezien, haarscherp door mijn piratenkijker!

idem als boven

Mgemagnum

Bestelling is prima afgehandeld.

Mijn eerste bestelling bij Verrekijker Direct.

P.A. Weterings

Hoewel het door mij bestelde product volgens de site op voorraad was moet ik 12 weken wachten voor het daadwerkelijk wordt opgestuurd; wel krijg ik €20,- korting. De collectie verrekijkers is zeer... Hoewel het door mij bestelde product volgens de site op voorraad was moet ik 12 weken wachten voor het daadwerkelijk wordt opgestuurd; wel krijg ik €20,- korting. De collectie verrekijkers is zeer uitgebreid, ook de omschrijving en de specificaties van de producten is uitstekend. Jammer is dat er geen Nederlandse uitleg is van het gebruik van de graadminuut schaalverdeling in sommige verrekijkers.