Harry Jansen

Prima en snel advies via internet over een inmiddels ook aangekochte verrekijker.

De medewerkers die mij advies gaf had duidelijk kennis van zaken.

Eerst gekozen voor een duurdere variant, maar die bleek niet op voorraad. Kreeg dit binnen 1 dag te horen. Toen in overleg met een medewerker de verschillen nog eens op een rijtje gezet (telefonisch... Eerst gekozen voor een duurdere variant, maar die bleek niet op voorraad. Kreeg dit binnen 1 dag te horen. Toen in overleg met een medewerker de verschillen nog eens op een rijtje gezet (telefonisch en per mail) waarbij er duidelijke tabellen per mail werden gestuurd met de zeer kleine verschillen. Op basis hiervan toch voor de goedkopere versie gekozen.

Super service, meedenkend en adequate info leverend.

Meijers

Na twijfel over de effectiviteit van een product kreeg ik snel advies op maat.

Vragen worden vrijwel direct en naar eerlijkheid afgehandeld!

Goede communicatie en advies op maat.

Goed product, snel geleverd

Goed telefonisch advies

Patrick

Probleemloze bestelling en levering. Aanbevolen.

Ruud de Groot

Prima service, snelle reactie met e-mails.

mijn besteld item was niet op voorraad meer, binnen 1 uur mijn geld terug. Dat zie je niet vaak bij webwinkels, die houden liever het geld liever een paar dagen vast.

Marc Poppe

Na het bekijken van wat informatie was mijn voorkeur gevallen op een verrekijker van Vortex. Om mij verder te laten informeren heeft een medewerker van Verrekijkerdirect aanvullende kenmerken... Na het bekijken van wat informatie was mijn voorkeur gevallen op een verrekijker van Vortex. Om mij verder te laten informeren heeft een medewerker van Verrekijkerdirect aanvullende kenmerken toegezonden waardoor de keuze snel gemaakt kon worden. Alles verliep erg soepel, vanaf het eerste contact tot en met de levering. De site met de informatie is erg overzichtelijk, hierdoor is het bestellen erg eenvoudig. Er werd aangegeven dat je de verrekijker de andere dag kon verwachten indien je voor 16:30 uur zou bestellen. Dat bleek helaas niet het geval te zijn, maar de daaropvolgende dag werd de verrekijker keurig thuis bezorgd.

Geboden hulp bij de keuze uit het grote assortiment.
Overzichtelijke en mooie site.

G. van der Zwan

Ik bestelde en betaalde via Ideal een verrekijker. Aanvankelijk kwam er geen bevestiging per mail. Dat leek mij verontrustend, dit gaf ik te kennen via het contactformulier op de site.
Dat...
Dat leverde onmiddellijk een correcte reactie op van de heer Dunnik. De kijker werd keurig op tijd (het was een verjaardagscadeau) geleverd.

Correcte bejegening: servicegericht en klantvriendelijk.
Separaat ontving ik later via de mail nog en factuur, ook heel correct!

Sam

Prima eerste ervaring!

Se kijker werd snel geleverd en was scherp geprijsd. Ook voldeed hij aan de verwachtingen.

Robert Wellens

Op de service van Verrekijkerdirect.nl is weinig aan te merken. Had een bepaald type scope besteld, die niet voldeed. Alles werd prima geregeld om pakje terug op te halen. Ik zou ook een duurder,... Op de service van Verrekijkerdirect.nl is weinig aan te merken. Had een bepaald type scope besteld, die niet voldeed. Alles werd prima geregeld om pakje terug op te halen. Ik zou ook een duurder, kwalitatief beter toestel, bij Verekijkerdirect.nl aangekocht hebben, ter vervanging. De transporteur, DPD, heeft er echter een zootje van gemaakt, waarvan ik, maar ook Verrekijkerdirect.nl, de dupe zijn. Pakje dat opgehaald werd voor retour, is na méér dan één week nog niet terug en slechts na heel wat gepalaver in het magazijn van DPD teruggevonden...