MK

Snel en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, netjes verpakt, leuk berichtje op de factuur én een klein presentje bij mijn bestelling! Hartstikke leuk, zal zeker vaker bestellen en andere naar jullie webshop verwijzen!

Romy

Snelle en nette levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Spullen netjes verpakt en snel geleverd

prima

Ronnie Visser

Een goede firma

Beschrijf hier uw ervaring

Het product is optijd aangekomen en diegene voor wie het was was er super blij mee

Jacquline Christie

Altijd goed

Prina

DF van der Zwan

Perfect, Geregeld ,binnen 2 dagen in huis!

Overzichtelijke produkten

Georgine

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste bestelling, snelle levering, ziet er prima uit.
Ik ga er snel mee aan de slag.

Michelle Mohan

Top bedrijf!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf en ik ben mega blij! Levering was erg snel en er zat een fijne gebruiksaanwijzing bij. Het resultaat was erg mooi!

Ron van Hoof

Snelle bezorging

S.

Bestelling was vlot....communicatie vind ik slecht en traag

Beschrijf hier uw ervaring

Product niets op aan te merken...terugkoppeling communicatie bij contact zoeken kan beter!

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goedemiddag mevrouw Terlouw,
Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om onze producten en diensten te beoordelen.
Na het lezen van uw beoordeling...
Goedemiddag mevrouw Terlouw,
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u teleurgesteld bent over de communicatie. Ook geeft u aan dat de communicatie naar uw mening traag verliep. Gelukkig bent u tevreden de snelheid van de bezorging ;-).
Onmiddellijk na ontvangst van de beoordeling heb ik de gevoerde communicatie erbij genomen en zie, dat de eerste email binnen 3 uur is beantwoord en uw tweede email de volgende dag. We kunnen dan ook om deze reden de inhoud van uw beoordeling goed begrijpen.
Zoals mijn collega al in de email heeft uitgelegd, heeft u uw correspondentie, om een door ons onbekende reden, gevoerd via Marktplaats. Marktplaats verbergt echter de emailadressen van de gebruikers, waardoor onze reactie mogelijk niet bij u is aangekomen. Dit is tevens aan u uitgelegd in onze email van 1 september 07:45 uur. Ook de orderbevestiging, waarnaar u per email heeft gevraagd, is in orde afgeleverd op het door u vermeld emailadres.
De wijze van uw communiceren ligt helaas niet in onze risicosfeer.Het lijkt het dan ook op, dat de door u gemelde problemen voortvloeien uit uw eigen handelen. Jammer, dat het zo gelopen is.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS