Lisa Van Loock

Prima op tijd geleverd

Naira petrosian

Product goed ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn bestelling zeer snel ontvangen. Heel goede service, zeer goede product

Meer-meer

ZwRte driedelige nagrlkoffer met extra deksel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de zwarte driedelige nagel trolly besteld en snel ontvangen.
Ziet er prima uit, de binnen maten kloppen ook wat niet onbelangrijk is.
Na via WhatsApp app adviesrecht hebben...
Ik heb de zwarte driedelige nagel trolly besteld en snel ontvangen.
Ziet er prima uit, de binnen maten kloppen ook wat niet onbelangrijk is.
Na via WhatsApp app adviesrecht hebben gekregen, gekocht.
Ik ben blij.
De wielen zouden wel eens het zwakste punt kunnen zijn. Maar die kan ik op den duur vervangen.

Mooie degelijke trolly.

Prima product

Beschrijf hier uw ervaring

Erg goed en correct afgeleverd.

Naar tevredenheid behandeld

K.J. Posthuma

Snelle levering en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Klantcontact is supersnel en zeer vriendelijk. Producten zijn van zeer goede kwaliteit. A+++

Kaylee Vandenberghen

Uitstekende levering was zoals verwacht

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was duidelijk mijn producten waren niet beschadigd

Geen ervaring want heb het nog altijd niet ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering ??? Wacht nu al 4 dagen, belofte van voor 21 h bestellen volgende dag in huis ? Andere producten besteld bij iemand anders wel tijdig gekregen, jammer dat ik mijn pakket niet voor... Snelle levering ??? Wacht nu al 4 dagen, belofte van voor 21 h bestellen volgende dag in huis ? Andere producten besteld bij iemand anders wel tijdig gekregen, jammer dat ik mijn pakket niet voor Valentijn ontvangen heb

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede avond mevrouw Oosterlynck,

Goede avond mevrouw Oosterlynck,

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om zonder uitnodiging onze diensten te beoordelen. Uw beoordeling is dan ook net onder onze aandacht gebracht.
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u vragen heeft m.b.t. de levertijd van uw bestelling. We kunnen ons voorstellen, dat de vertragingen bij PostNL in deze bijzondere tijden bij u als klant op dit moment veel vragen oproepen. Zoals ik kan zien, is uw bestelling op dezelfde dag, namelijk op 10 februari 2021, door ons overgedragen aan PostNL. Er is helaas uw bestelling van 4 dagen geleden, van 9 februari 2021, bij ons bekend.
PostNL loopt helaas veel vertraging op gezien er nu enorm veel pakketten door de landelijke lockdown en het winterse weer moeten worden verwerkt. Daarbij is er helaas door het SARS-CoV-2 virus ook minder bezetting aanwezig is bij PostNL.
Deze situatie zoals er nu voor ligt treft ons allemaal en we zijn nog steeds erg dankbaar dat PostNL alle werkzaamheden voortzet. We vinden dan ook dat we allemaal begrijp moeten kunnen hebben voor de dienstverlening, ook al wordt deze beperkt. Het bovenstaande is dan ook de reden, dat we bij iedere product vermelden, dat de levering langer kan duren, dan dat u van ons gewend bent.
Voor nu wensen we u graag fijn weekend toe en hopen van harte dat u uw zending snel mag ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS