Vandensteendam Andréa

Uitstekend

kwaliteit goederen, goede prijzen en klantvriendelijk personeel

als je online bestelt, zou er iets gelijkaardigs moeten bestaan als de klantenkaart die je voorlegt als je in de winkel shopt

Jeroen

Fantastisch!

Super vlot online aankoop en super snelle service! Bedankt

Tegengekomen op internet terwijl ik al een maand op zoek was naar een bepaald artikel. Ik kon mijn ogen niet geloven dat zij het in verkoop hadden!

Alles verliep zó vlot dat ik dacht dat ik droomde. Ik was immers al langer dan een maand op zoek!

Kan het nóg beter?

Geert Verplancke

Top

goede prijs

is top

Elke Swennen

Zeer goede service. Hadden mij een mail gestuurd dat ze het product niet helemaal op voorraad hadden, maar ze hebben dat onmiddellijk besteld en de levering is heel snel en vlot verlopen.

Kimberly Mortelmans

Snelle levering en uitstekende klantenservice. Op een avond had ik per ongeluk tweemaal dezelfde bestelling geplaatst. De volgende ochtend al had ik een mail waarin jullie medewerkers zeiden dat... Snelle levering en uitstekende klantenservice. Op een avond had ik per ongeluk tweemaal dezelfde bestelling geplaatst. De volgende ochtend al had ik een mail waarin jullie medewerkers zeiden dat deze vreemde bestelling hen was opgevallen en of dit de bedoeling was, anders zouden ze het geld terugstorten. Drie dagen later stond het bedrag opnieuw op m'n rekening, waarvoor dank, en kreeg ik een mail waarin de terugbetaling meegedeeld werd. Kan niet anders dan 5 sterren geven op gebied van klantvriendelijkheid!

Doet wat het hoort te doen.

Bestelling is goed verlopen

Chris

Goede samenwerking, communicatie was vlot en snel

- klantvriendelijkheid, dienst na verkoop is uitstekend (na wat problemen met PostNL, maar die zijn ook opgelost geraakt)
- wat problemen met PostNL (maar de fout lag hier niet bij Vermeersch-Deconinck, maar heeft deze wel mee helpen oplossen)

adres kon niet geselecteerd worden bij bestelformulier

Eerste kennismaking
maar gezien de aanwezigheid van het product in uw assortiment is het de moeite van proberen waard.

Snelle & correcte levering, waarbij ook zorg ter voorkoming van schade genoemd mag worden.