Aanbod service pakket
9.8/10
Bereikbaarheid
Website informatie

Dorian Oonk

Fantastisch. Het contact met alle verloskundigen was goed. Jullie hebben ons ontzettend goed begeleid, op ons gemak gesteld en mij (/ons) een zorgeloze zwangerschap bezorgd. Jullie waren nooit... Fantastisch. Het contact met alle verloskundigen was goed. Jullie hebben ons ontzettend goed begeleid, op ons gemak gesteld en mij (/ons) een zorgeloze zwangerschap bezorgd. Jullie waren nooit beroerd om extra werkzaamheden te verrichten (zoals een extra echo omdat ik een raar voorgevoel had). Chapeau!

Gerdien Jonker

Goede en fijne begeleiding gehad

Heel positief! Goede begeleiding en duidelijke informatie over alles.

Alwin Veldhuizen

Wij hebben van begin tot bijna het eind (ivm medische bevalling) de begeleiding en echo's gehad van de zwangerschap. Dit was voor ons een zeer prettige ervaring. Een dikke 10!

Wendy Groothaar

Super goed!

Geke Vos- van der Meulen

Fijne ervaring geweest. Alle verloskundigen hebben me deskundig en vriendelijk geholpen.

Joyce Kikkert

Ik heb jullie praktijk als erg fijn en prettig ervaren. Dat de controles op het laatst van de zwangerschap werden overgenomen door het ziekenhuis vond ik dan ook erg jammer. De controles thuis waren... Ik heb jullie praktijk als erg fijn en prettig ervaren. Dat de controles op het laatst van de zwangerschap werden overgenomen door het ziekenhuis vond ik dan ook erg jammer. De controles thuis waren weer overgenomen door jullie, deze heb ik ook als zeer fijn ervaren. Jullie staan erg open, wat maak dat de contacten ongedwongen waren. Erg prettig!

Super!

Elise

Geweldig! Ik had niks anders willen hebben. Vriendelijke mensen, heel open en geïnteresseerd. Erg deskundig en zeer meelevend. Alleen maar lof voor deze praktijk!

Marja Abbink

Top geholpen! Wordt goed geluisterd wat in mijn geval erg belangrijk was! Goede ondersteuning tijdens en na bevalling