9.8/10
Aanbod service pakket
Bereikbaarheid
Website informatie

Deborah Leffers

Mijn ervaring is buitengewoon goed.
Alle verloskundigen zijn ronduit betrokken bij de cliënte, opgewekt en gezellig.

Wat ik echt onwijs sterke punten vind:
Betrokkenheid, gedurende de gehele zwangerschap en bevalling toont iedere verloskundige duidelijke betrokkenheid.
Steun, zodra er iets niet goed is geven de verloskundigen aan alle zijden steun waar nodig.
Luisteren naar cliënte, dit is iets wat echt belangrijk is. Er bestaat hier niet echt iets als afgescheept worden, er word naar je geluisterd, en ze hebben begrip voor je, ook als het even anders loopt dan het hoort.

Annelieke ten Berge

Ik Heb bij verloskundige praktijk Verwacht een hele fijne tijd gehad.
Iedereen staat altijd voor je klaar voor kleine of grote dingen ze geven nooit het gevoel dat je voor iets doms belt en...

Vriendelijk, Hulpvol, Begripvol, Nooit getwijfeld aan de vakkundigheid.

Marieke Winkel

Vind het een erg fijne praktijk. Allemaal erg leuke meiden. Die op elk moment voor je klaar staan. En met je mee willen denken. Een erg deskundig en hecht (voor mijn gevoel) team.

Natasja Veldman

Met veel plezier naar alle controles gegaan. Er was altijd veel tijd voor vragen en andere zaken.
Hoop er in de toekomst weer heen te kunnen gaan

Alles, een erg fijn team!

AM de Olde-Deen

Mijn ervaring is niets meer dan lof voor deze praktijk! Je voelt je op je gemak en je wordt professioneel begeleid. Alle aandacht voor jou en je kind in het zwangerschapsproces.... Echt een super...

Hilliene Veltink

Wij hebben de begeleiding van onze zwangerschap als zeer prettig ervaren. Je maakt tijdens de afspraken in de praktijk kennis met alle verloskundigen; zodoende komt er altijd een bekende aan je bed...

Miranda Ekkel

Spontane verloskundigen die er alles aan doen om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken , je kunt bij ze terecht voor al je vragen en onzekerheden .. Vond het top !

Goede ervaring. Top begeleiding, gezellige sfeer.

Kundig en vriendelijk

Heel open en persoonlijk contact gehad met alle verloskundigen. Erg tevreden over de begeleiding! Kijk er zeer positief op terug!