8.2/10

Ben

Negatief

Bij ontvangst van mijn bestelling bleek 1 artikel, Led inbouw spotje, defect te zijn. Ik heb dit direct bij het bedrijf aangegeven en na een aantal dagen kreeg ik een terugkoppeling dat ik, na het... Bij ontvangst van mijn bestelling bleek 1 artikel, Led inbouw spotje, defect te zijn. Ik heb dit direct bij het bedrijf aangegeven en na een aantal dagen kreeg ik een terugkoppeling dat ik, na het leveren van diverse informatie, het spotje op een verkeerde voeding (12volt wisselspanning) had aangesloten. Let wel, de andere Led spot werkt op betreffende voeding volledig naar behoren. Daarnaast heb ik de leverancier van de voeding met deze info benaderd die het direct weerlegde. Een Led voeding die 12volt wisselspanning levert klopt niet en kloppen de waarde van de geleverde voeding (12v gelijkspanning) welke geschikt is voor 12 volt Led spotjes. Vreemd verhaal dus en ik heeft de verkoper geen nieuw spotje geleverd. Heel jammer dit en levert een negatieve feedback op!

Reactie Verlichtingkopen.nl:

Beste Ben,
Onze mini spots werken op 12Vdc (gelijkspanning) Dit staat zowel op de webshop erg duidelijk aangegeven en ook in de handleiding, dit doen wij niet voor niets.
U heeft aangegeven...
Beste Ben,
U heeft aangegeven dat er 1 spot defect was waarop wij u hebben gevraagd een foto van de voeding te sturen die u gebruikt. Deze hebben wij nagekeken en het blijkt een 11,5Vac voeding te zijn die u gebruikt. U geeft ook aan dat u die voeding bij Elektramat heeft gekocht op aanraden van een medewerker daar, u bent dus onjuist geinformeerd of u heeft niet de juiste informatie doorgegeven aan de medewerker.
Na alle boze mails en dat er niks van klopt wil ik u toch tegemoet komen om uw verlichting werkend te krijgen maar dan dient u wel ook de voeding bij ons te kopen, dan heeft u zeker de juiste producten. Dan kunt u de AC voeding gewoon retourneren naar Elektramat.
Als u hiervan gebruik wilt maken dan hoor ik graag van u.

M. Uitter

Prima lampen, snelle levering

Telefonisch vaak druk

Compactbedrijf. Snappen dat je klant bent

elektrotechniek

Goede verwerking bestelling en goede kwaliteit

uitbreiden van assortiment

snelle afhandeling

Luc Bollaert

Vlot en snel geleverd

De juiste buiten diameter ook vermelden

Kwaliteit

Brooklyn-Audio

Orders worden snel en netjes afgewerkt, mails worden snel en helder beantwoord.

Orders worden netjes afgewerkt, mails keurig beantwoord.

Bob

Snelle reactie en duidelijk deskundig advies!!

Ga zo door!

Snelle reactie

Ad Vos

Tot nu toe slecht heb mail contact gehad had verkeerde mini spotjes besteld na mail over leg was geen probleem stuur maar terug voeg rekening bij en wij maken bedrag terug over

Ja graag mijn beloofde geld overmaken voor de door mij terug gestuurde Mini spotjes

Hoop dat snel aan mijn verzoek word voldaan

Reactie Verlichtingkopen.nl:

Beste Ad,
Ik heb het zojuist nagekeken en om de 1 of andere reden is die nog niet doorgevoerd.
Beste Ad,
We zullen u dadelijk een mail sturen waarin u de creditnota vind en het vandaag nog in orde maken met u.
Excuses voor het ongemak.

Privé

Alles liep perfect.

Goed geregeld

Durwael Urbain

Correct bedrijf

het is goed zoals het is

correct in alles

Peter

Helaas was er iets misgegaan met de leverantie van LED verlichting. Vrijdagmiddag de omissie doorgegeven en zaterdmiddag per post het ontbrekende onderdeel nageleverd. Top service.

goede feedback over de status van de nalvering. Proces intern op orde.

Snelle reactietijd en nalevering