anonymous

Goed, ondanks de leveringsproblemen. Top opgelost!

Jeroen

Slecht

Reactie Lampenconcurrent:

Beste, Het bestelde artikel was uitverkocht en niet meer leverbaar. We hebben u toen direct het geld retour gestort. Dat kan gebeuren en is ook vervelend, maar om dan alles slecht te noemen is... Beste, Het bestelde artikel was uitverkocht en niet meer leverbaar. We hebben u toen direct het geld retour gestort. Dat kan gebeuren en is ook vervelend, maar om dan alles slecht te noemen is erg overdreven. Vriendelijke groet, Sander Luijpers

anonymous

Correcte en snelle afwikkeling. Bestelling was stuk en werd per kerende post vervangen door een goed exemplaar. Chapeau.

Hvl

Levering duurde langer door Black Friday maar netjes op de hoogte gehouden. SuperšŸ‘

Erna Veraert

Correcte service. Het glas van de lamp was gebroken bij levering. Na een telefoontje werd onmiddellijk een nieuwe lamp besteld. Garantie en service zoals het hoort.šŸ‘šŸ‘

Prima service.

Riny

Correct geleverd , zeer tevreden.

anonymous

De lamp die ik ontving paste niet. Ik heb gemaild hoe ik het product terug kon sturen. Daarop heb ik geen reactie ontvangen

Reactie Lampenconcurrent:

Beste, Op 10 december hebben wij u een retour etiket gemaild. Wellicht is dat in de SPAM terecht gekomen? Ik mail het zo meteen nog een keer naar het opgegeven mail adres. Wilt u laten weten... Beste, Op 10 december hebben wij u een retour etiket gemaild. Wellicht is dat in de SPAM terecht gekomen? Ik mail het zo meteen nog een keer naar het opgegeven mail adres. Wilt u laten weten of u het heeft gevonden? B.v.d. Vriendelijke groet, Sander Luijpers Lampenconcurrent