Vriendelijkheid / Beleefdheid
Uitvoering van werkzaamheden
Nakomen van afspraken
9.5/10

J.v. Merrienboer

Punctueel en uitstekende montage met afwerking.

C.j.Van ginneken

M. v.d. Linden

Zeer tevreden!
Na schademelding dezelfde dag nog een noodruit geplaatst.
Alle rommel netjes opgeruimd.
Nieuwe deklatten exact dezelfde kleur.

L. Ossenblok

We hebben twee maal in korte tijd een ruit laten vervangen door jullie organisatie. De eerste keer verliep vlekkeloos en naar volle tevredenheid. Bij de tweede ruit bleek het rolgordijn gedemonteerd... We hebben twee maal in korte tijd een ruit laten vervangen door jullie organisatie. De eerste keer verliep vlekkeloos en naar volle tevredenheid. Bij de tweede ruit bleek het rolgordijn gedemonteerd en niet teruggeplaatst: draai-as rechts was afgebroken. Dat hadden we graag gehoord, nu is het vervelend om een kapot rolgordijn terug te vinden en een andere te moeten gaan kopen als je dat niet verwacht.

Ossenblok ajj

Vlotte,vakkundige jongens.

Familie jansen bergeijk

Uitstekend

Andy

Goede uitleg, zowel voor, tijdens en na het plaatsen. Je weet wat je dus krijgt, wat je moet doen en wat je even niet moest doen.
Helaas was door het verkeerd inmeten, het vervangen niet in...
Helaas was door het verkeerd inmeten, het vervangen niet in één keer gelukt. Het speciale glas moest opnieuw worden besteld, maar alles is netjes en snel afgehandeld.
Betaling ging ook op een modern manier: via iDeal.