Vriendelijkheid / Beleefdheid
Uitvoering van werkzaamheden
Nakomen van afspraken
9.5/10

toon van disseldorp

Vriendelijk personeel, maar ik vind het schandalig dat jullie 450.00 euro rekenen voor een hobby-kasje
waar een kleine en wat grotere ruit vervangen moesten worden.

Linda Kools

Nadat er 3x! iemand is langs geweest eindelijk glas kunnen bestellen, wat vervolgens 2maanden!! op zich laat wachten. Het zou na uiterlijk een maand geplaatst worden. Na een maand contact opgenomen... Nadat er 3x! iemand is langs geweest eindelijk glas kunnen bestellen, wat vervolgens 2maanden!! op zich laat wachten. Het zou na uiterlijk een maand geplaatst worden. Na een maand contact opgenomen omdat ik zonder glas zat in de tussendeuren, en kreeg vervolgens ter plekke verzonnen smoezen te horen. Toen uiteindelijk de glaszetter kwam moest hij eerst nog naar iemand anders in de straat want 'die had vast eerder gebeld dan jij'. Dit bleek 2 dagen voor het plaatsen pas besteld te zijn.
Vervolgens kreeg ik te horen dat het glas dat ik besteld had makkelijk binnen een week geplaatst had kunnen zijn omdat het gewoon op voorraad stond al die tijd en dus niet eens besteld is! Uiteraard had ik de factuur wel binnen 24 uur.

Reactie Verlaar Glasherstel:

Deels heeft mevrouw gelijk. Glas binnendeuren is voorraadproduct, echter glas voordeur niet. Glas voordeur is volgens mal. 1e afspraak inmeten voor offerte, 2e afspraak mal maken na akkoord... Deels heeft mevrouw gelijk. Glas binnendeuren is voorraadproduct, echter glas voordeur niet. Glas voordeur is volgens mal. 1e afspraak inmeten voor offerte, 2e afspraak mal maken na akkoord offerte, vervolgens glas voordeur bestellen en wegens feestdagen pas in januari kunnen plaatsen.

Mw. G.M. Stuyver

Mijn ervaring is uitstekend voor zover ik dat na 1 dag kan beoordelen.
Pas als het glas mag worden gewassen kan het oordeel anders zijn.
Zeer vriendelijke monteur en snelle werker.

Johan Jochems

Zeer goed

Anneke van Riet

Op zaterdag gebroken en in de middag hersteld.

Franken

Snel en deskundig

Arie

Snelle service vlotte afhandeling

J.B. Spijker-Bakkeren

Johanna Swart

Dag mijnheer Verlaar,
Dag mijnheer Verlaar,
Helaas ben ik niet helemaal tevreden over de afwerking met de glaslatten. In de linker glaslat zitten op 2 plaatsen zaagsneden en in de rechter onderhoek zit een kleinen opening. Ik ben bang dat het hout door vocht zal gaan rotten.
Ik hoop dat u dit zal herstellen.
Johanna Swart